18 april 2024, 09:17:04

Valkjes koppel? Man en pop?

Gestart door ValkBobbie, 30 januari 2017, 20:47:52

« vorige - volgende »

ValkBobbie

Hoi allemaal ik ben nieuw hier en heb een vraag over mijn valkjes.
Mijn valkjes heb ik overgenomen van iemand  die door prive omstandigheden er niet voor kon zorgen.
Nu zouden het een man en een pop zijn. Het popje zit regelmatig in de voederbak met haar staart omhoog te piepen en mijn man zit regelmatig te paren op de drinkbak.
Hij heeft ook 2x op de pop gezeten maar niet zoals n parend koppel lijkt mij...hij zat wel op haar rug maar meer aan de zijkant op de vleugel.kortom ik snap er niks meer van is dit normaal of snapt hij het niet? :P en wat kan ik hier aan doen? Ik ben geen kweker enkel iemand die een beter thuis wilde zijn voor deze twee..

Lin

Heb je een foto van ze van de rug, onderkant staart, kop en weet je de leeftijd? Dan kunnen we even kijken of het klopt. Het kan ook gewoon zijn dat de man nog jong is en het niet snapt.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

ValkBobbie

Dit is de man ong 2,5 jaar oud

ValkBobbie

Dit de pop die is ong 2

ValkBobbie

O en het popje zou van n kweker komen die zei dat het een pop is...de man zou van een dierenwinkel zijn maar hij praat wel wat woordjes :)
Hoop dat de fotos duidelijk zijn iig bedankt voor antwoorden

pita82

Volgens mij klopt het wel, een man en pop.
Maar misschien paren ze anders dan jij verwacht?
Wat ik ervan begrepen heb is dat de man wel op de rug van de pop gaat.

ValkBobbie

1xidd verder doet hij t vaak op zn etensbak en zit zij met staart omhoog onder de voederbak haha wel maken ze dan beide een geluid dat ze het enorm naar hun zin hebben..ik zal eens kijken of ik een filmpje kan maken

Lin

Ja klopt je hebt een man en pop. Dan snapt hij het dus gewoon nog niet.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

ValkBobbie

Thnx voor de reactie..zal wel aan ons liggen heb hier ook een hond van 5 die het niet snapt :D

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)