Tamme valkparkietjes gezocht! Zeer actief leven

Gestart door Valkjechris, 31 januari 2017, 11:10:52

« vorige - volgende »

Valkjechris

Goedemorgen vogelliefhebbers,

Ik ben opzoek naar tamme valkparkietjes, nadat we verhuisd zijn en alles weer op de rit hebben mag de hobby weer gestart worden!
ze kunnen elke dag lekker los vliegen binnen en in de overdekte tuin buiten! Ik heb geen zoekgebied, Voor valkjes is het bij ons een walhalla. al zeg ik het zelf ;)
ik heb niet een enorm budget maar wil er in totaal 6 of 8 . in mijn vorige huis hadden wij er 12.

carco

Zet de omgeving er even bij en is het voor binnen of buiten?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Valkjechris

Omgeving gelderland maar als je meerde tamme valkjes hebt maakt de afstand niet uit! en het liefst binnen, buiten kan ook.

carco

Wel tam dus?

In het voorjaar kan ik je wel helpen, nu nog niet.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




LeidyPlieger

Hoi valkjechris,

Ik heb nog een handtamme valkparkiet van ongeveer 1,5 - 2 jaar oud (zie mijn post).

Ik woon zelf in Arnhem, Gelderland.

Groetjes,

viv

heb valkparkietje van 2 jaar wij zoeken een
fijne thuis voor

Valkgeluk

Hoi,

Wij hebben 2 tamme valkjes, een koppel. We zoeken dringend een nieuw leuk thuis i.v.m. allergie. Leggen samen wel eitjes, maar nog nooit een nestje gehad. Mannetje witmasker met mooie grijze en witte veren. Pop gepareld. Ze houden heel erg van onderzoeken van hun omgeving. Ze zijn tam genoeg om lekker bij je te komen zitten, maar echt kroelen doen ze liever onderling.

Ik hoor heel graag of je interesse hebt.

Groetjes, Bianca

arie902

10 juni 2017, 09:27:25 #7 Last Edit: 10 juni 2017, 09:30:52 by arie902
Wij zijn opzoek naar een nieuw huisje voor ons koppel mannetje en vrouwtje. 1 is handtam (man) de ander niet. Ik hoor graag of u er  intresse in heeft, mag met gesloten knip want we willen een goed huisje voor ze. Ze zijn 4 en 3 jaar oud.
Mvg Arjan

Dienty

Hallo. Ben je nog op zoek? Ik heb 2 handtamme valkparkietjes. Nugget (grijs) en Soepie (geel/wit) kunnen al goed opstappen en zitten s'avonds ook bij ons. Bijgevoegd onderaan dit bericht is een foto van beide.  We vermoeden dat Nugget een vrouwtje is en Soepie een mannetje. Ze zijn 21 en 22 augustus geboren. Ik heb van hun groei en ontwikkeling diverse foto's. Ze eten naast zaadjes ook pallets. Achter op hun kopje zijn nog niet alle veertjes nieuw door (door pluk/poets gedrag van ouders)  dus daar zijn ze nog wat kaal.

We hopen dat ze een goed huisje kunnen krijgen bij iemand die net zo gek met ze zijn als wij. Ophalen in Nieuwegein (zonder kooi).