28 maart 2024, 20:37:17

Raar gedrag

Gestart door Boompje, 21 januari 2017, 23:00:30

« vorige - volgende »

Boompje

Ik heb nu sinds een tijdje een valkje erbij (genaamd Gaia), hij komt bij iemand vandaan die een grote volière heeft. Er is mij niet veel verteld over dIt valkje, alleen dat hij er niet echt op zijn plekje zat. Ik heb hem nu een korte tijd en heb in die tijd ook opgemerkt dat ie het moeilijk vind om goed te vliegen. Als hij vliegt doet hij dat heel sloom en soms haalt ie niet eens zijn eind punt, dan valt weer heel zielig omlaag. Heb hem ook al een paar keer uit de lucht moet vangen omdat ie zo laag ging vliegen. Heb aan het begin ook al gezien dat zijn teentjes krom staan, hierdoor kan ie moeilijk op stoffe dingen staan of touw.

Er is mij ook al vaak gevraagd waarom ik hem mee genomen heb, je kon aan het vogeltje zien dat ie het wel moeilijk had met al die andere valkje. Hij was eigenlijk een beetje het stumpertje van de groep. Ik ben in deze korte tijd ook verliefd op hem geworden hij speelt zo leuk samen met het vrouwtje  (die Draakje heet). Ze zingen ook heel leuk samen :) Je kan ook heel lekker met hem knuffelen. Het is een heel lief vogeltje maar kan iemand mij mischien vertellen wat er mis is/kan zijn.


carco

is die misschien geknipt?
Kan je een foto plaatsen?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!