29 maart 2024, 00:10:39

paren

Gestart door valkparkiet80, 18 januari 2017, 12:57:35

« vorige - volgende »

valkparkiet80

6 juli 2017, 13:12:09 #195 Last Edit: 6 juli 2017, 13:16:21 by valkparkiet80
Bij een ander koppel is de pop wit met zwarte ogen en ik wou graag weten wat er uit dat koppel komt, Pop dus wit met zwarte ogen. man witmasker.

Bij foto 1 die ik er op zetten hoort deze man witmasker [split?]

valkparkiet80

Bij de 2e foto is dit de man

valkparkiet80

en om het nog ingewikkelder te maken :D dit is een pop. Maar weet de mutatie naam niet voor in de calculator. Bij deze pop hoort ook een witmasker man

Lin

Citaat van: valkparkiet80 op  6 juli 2017, 13:12:09
Bij een ander koppel is de pop wit met zwarte ogen en ik wou graag weten wat er uit dat koppel komt, Pop dus wit met zwarte ogen. man witmasker.

Bij foto 1 die ik er op zetten hoort deze man witmasker [split?]


man zie ik niet goed witmasker of heeft die licht gele wangen?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Citaat van: valkparkiet80 op  6 juli 2017, 13:17:22
Bij de 2e foto is dit de man


ik zie een witmasker man.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Citaat van: valkparkiet80 op  6 juli 2017, 13:19:18
en om het nog ingewikkelder te maken :D dit is een pop. Maar weet de mutatie naam niet voor in de calculator. Bij deze pop hoort ook een witmasker man


Heeft deze nergens dan een donkere vlek bij de stuit of op de rug?  Er zijn er nl erg weinig die helemaal wit zijn met zwarte ogen (dit nomeen ze clearpied en vul je in als witmasker bont), meeste hebben wat donkere ogen en zijn witmasker lutinos.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Citaat van: Lin op  6 juli 2017, 17:57:08
Citaat van: valkparkiet80 op  6 juli 2017, 13:19:18
en om het nog ingewikkelder te maken :D dit is een pop. Maar weet de mutatie naam niet voor in de calculator. Bij deze pop hoort ook een witmasker man


Heeft deze nergens dan een donkere vlek bij de stuit of op de rug?  Er zijn er nl erg weinig die helemaal wit zijn met zwarte ogen (dit nomeen ze clearpied en vul je in als witmasker bont), meeste hebben wat donkere ogen en zijn witmasker lutinos.
Deze heeft nergens een donkere vlek is spier wit met zwarte ogen

valkparkiet80

Citaat van: Lin op  6 juli 2017, 17:53:49
Citaat van: valkparkiet80 op  6 juli 2017, 13:12:09
Bij een ander koppel is de pop wit met zwarte ogen en ik wou graag weten wat er uit dat koppel komt, Pop dus wit met zwarte ogen. man witmasker.

Bij foto 1 die ik er op zetten hoort deze man witmasker [split?]


man zie ik niet goed witmasker of heeft die licht gele wangen?

Nee geen gele wangen wel lichte witte vlekken op zijn achter hoofd

Lin

Helemaal wit zwarte ogen (had je die al van jongs af aan?) dan is het een witmasker bonte.

Vlekken in de nek betekend vaak split bont, ga daar maar vanuit.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Nee ze was een jaar toen ik haar kreeg. Is mij verteld dat het een man was. Mannen leggen geen eitjes :D. Zou op haar passen tijdens de vakantie maar ze is nooit meer weg gegaan

valkparkiet80

Pablo heeft gepaard met bas. Pablo heeft 4 eitjes. 1 jonkie is gisteren geboren. en nr 2 morgen denk ik. Maar pablo doet alles alleen omdat bas met lisa broed. Bas en lisa hebben ook 4 eitjes. [onbevrucht denk ik] Bo en tweety hebben 5 eitjes [onbevrucht] Hoeveel jonkies kan pablo groot brengen alleen. Ik dacht max 2 en de andere 2 eitjes overleggen naar bas en lisa. Wat is wijsheid? Bo en tweety krijgen de eitjes niet omdat hun plukken en dat doen bas en lisa niet?

Lin

Echt alleen zou ik niet doen. Mocht je zien dat iemand meehelpt dan kan twee wel.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Hallo Lin
Er zijn nu 2 jonkies. De andere 2 eitjes weet niet of ze bevrucht zijn liggen bij bas en lisa en hun 2 onbevruchte eitjes bij pablo. Zou jij de jongste over leggen naar bas en lisa en haar 1 jonkie laten groot brengen?

Lin

Ik had juiste eerder eieren overgelegd naar een koppel (bas en lisa) zij hadden beter ipv onbevruchte eieren echte kunnen hebben omdat ze met twee zijn. Ik zou nu zoveel als mogelijk naar hun doen, maar controleer eerst of er niks bevrucht is. Mocht pablo het niet redden dan kan het alsnog naar hun als zij de anderen hebben uitgebroed.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Pablo heeft nu alleen de 2 jonkies en de 2 onbevruchte eitjes. Bas en lisa hebben normaal ook alle eitjes bevrucht maar nu niet in 1 eitje zat een deuk. Ik let ook heel erg goed op haar. Na deze ronde met pablo. bas en lisa. Bo en tweety gaat er niemand meer broeden.

Nog een vraag. Hoeveel jongen kan een koppel hebben? stel ze hebben 6 eitjes en alle 6 bevrucht. Kunnen ze dan 6 jonkies groot brengen?