28 maart 2024, 18:12:26

paren

Gestart door valkparkiet80, 18 januari 2017, 12:57:35

« vorige - volgende »

Lin

Ik moet dan de ouders weten en weten of ze echt apart zaten in een aparte ruimte van de rest, foto 1: cinnamon dan een wildkleur en dan een opaline.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

14 juni 2017, 06:48:25 #181 Last Edit: 14 juni 2017, 06:49:56 by valkparkiet80
Hallo Lin
foto 1 en 2 zijn dit de ouders van 100% zeker die zitten maar te paren dan dat ze wat anders doen :D Ze zaten gewoon bij de andere maar continu samen er mag geen ander mannetje bij komen links de man rechts de pop

valkparkiet80

foto 3 zijn dit de ouders. ook deze paren heel veel. zitten ook bij de andere in 1 ruimte maar broeden in de gang. Links de pop rechts de man

valkparkiet80

Hallo Lin
Zou je me mss kunnen vertellen mutatie en geslacht. Foto 2 de voorste wildkleur is de man en de rechter is de pop

Lin

Citaat van: valkparkiet80 op 14 juni 2017, 06:48:25
Hallo Lin
foto 1 en 2 zijn dit de ouders van 100% zeker die zitten maar te paren dan dat ze wat anders doen :D Ze zaten gewoon bij de andere maar continu samen er mag geen ander mannetje bij komen links de man rechts de pop


De man is cinnamon en de moeder niet. Het cinnamon jong is iig een pop. Op basis van wat je nu weet zou dan de andere een man zijn.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

ik kijk een andere keer nog eens om aan te vullen.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Oke dat is prima.alvast bedankt

Lin

Foto 3 is nog een donsje iig wildkleur maar dat weet je denk ik wel.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Is het opaline jong op de foto een opaline of cinnamon opaline? Anders heb ik even een totaal foto nodig.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

15 juni 2017, 07:22:40 #189 Last Edit: 15 juni 2017, 15:03:01 by valkparkiet80
Dat durf ik niet te zeggen.  Zal vanmiddag een andere foto plaatsen Wat voor mutatie is de pop bij de wildkleur man?

valkparkiet80

Hallo Lin
Ik hoop dat deze foto's duidelijker zijn want het jonkie bleef niet stil zitten  :D. eerst de ouders. Wat voor mutatie heeft de pop?
Nu het jonkie

Lin

Je hebt een wildkleur man en een opaline witmasker pop. Om opaline jong te krijgen is de man opaline of split ervoor. Als je hem al van jongs af aan hebt dan weet je nog wel of hij opaline was of niet. Volgens mij is het jong geen cinnamon opaline dus dan kan het man of pop zijn.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Ik heb hem uit de dierenwinkel vandaan. bedankt voor de uitleg weer wat geleerd

valkparkiet80

5 juli 2017, 13:07:30 #193 Last Edit: 5 juli 2017, 13:09:01 by valkparkiet80
Ondertussen weer een paar jongen verder. waar de oudste al weer 4 weken is. Ik heb even terug gelezen kon het niet vinden  en heb even een vraag Wat is de mutatie naam van foto 1 en 2 beide pop. Als ik de mutatie calculator in vul weet ik niet goed wat ik moet kiezen bij witmasker man klik ik dan aan en pop is helemaal wit met zwarte ogen wat klik ik daar aan?

Lin

Maar je stuurt nu twee nieuwe fotos van twee poppen die beide toch hetzelfde zijn? Beide opaline (gepareld) witmasker. Hoe ziet de man eruit, heb je daar ook een foto van? Want helemaal wit met zwarte ogen zal wel niet kloppen.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)