28 maart 2024, 22:08:18

paren

Gestart door valkparkiet80, 18 januari 2017, 12:57:35

« vorige - volgende »

valkparkiet80

met zijn snavel tegen de zijkant van het broedhok tikken

Lin

Kan zijn dat het speelsheid is en wilt ontdekken. Doet ie buiten het blok wel "normaal"?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Buiten het blok is hij nog niet geweest hij is van 17-2

Lin

Je kan hem toch nu al gaan tam maken? Gewoon elke keer op schoot nemen.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Ik pak ze ook elke dag even allemaal uit het broedhok als die er uit is gilt die de hele tent bij elkaar ;D

Lin

Ok dat schreeuwen is wel normaal.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Vanaf vandaag kunnen er weer eitjes uit komen Bello wil eitjes leggen in het broedhok waar de jonkies zitten en daar mogen birdy en aboo de jonkies niet meer voeren. Pico en bello in de woonkamer gedaan. En ze zat donderdag op me schouders en heeft op me schouder een ei gelegd. en gisteren weer 1 die ligt nu bij bas en lisa

Lin

op je schouder?! dat heb ik nog nooit gehoord.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Citaat van: Lin op 12 maart 2017, 15:27:28
op je schouder?! dat heb ik nog nooit gehoord.


Hallo Lin.
Ja op me schouders heeft bello een eitje gelegd. Ze zit samen met pico in de woonkamer en is nu heel erg naar mij aan het toe trekken en eigenlijk stuk minder naar haar man pico. Ze zitten in de woonkamer vanwege dat bello in het broedhok met de jonkies eitjes wil leggen en dan mag birdy en aboo het broedhok niet meer in om hun jonkies te voeren. En ze zat toen heel erg stil op me schouders en toen dacht ik dat ze poepte en keek ik en was er een ei

Matthias

Hahaha zo grappig met dat eitje op je schouder. Ook de eerste keer dat ik dat hoor.

valkparkiet80

Hallo Matthias
Het i ook de aller eerste keer dat mij dat over komt. Mensen zeggen namelijk tegen me je hebt rare valkjes

valkparkiet80

Koppel 2 de eitjes is nog niks van uit gekomen maandag laatse kans

Koppel 3 1 jonkie uit gevlogen4.5 week oud

Koppel 4 2e nest morgen kan hun eerste eitje uit komen al verwacht ik er helemaal niks van

valkparkiet80

Wat ik niet verwacht had is toch gebeurd Koppel 2 hun laatste eitje is vandaag uit gekomen. alleen wel 1 maar aan ze liggen het jonkie niet onder hun maar naast hun. Hoop toch wel dat ze er voor gaan zorgen

Lin

Hoe is het nu? Als het echt niks is dan hopelijk dat er bij koppel 4 wat uitkomt dan kan hij daarbij.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Zo te horen heeft coco het jonkie een klein uurtje terug nog gevoerd. Een ander popje laten we dat koppel 5 noemen lana en spoeky. Lana heeft in het broedhok bij koppel 3. Dat eitje heb ik bij koppel 2 gedaan.  koppel 3 mocht namelijk niet meer voeren. Vanmorgen zat me hart in me keel koppel 3 2 jonkies zijn uit gevlogen. 1 jonkie op het touw de ander nergens  te bekennen op de kast onder de verwarming gekeken nergens te vinden. Tegen de verwarming staat een kastje waar ze via de achterkant er onder kunnen zitten ik verplaatste het kastje en hoorde geblaas heb het jonkie gepakt en in het broedhok gezet