28 maart 2024, 16:03:50

paren

Gestart door valkparkiet80, 18 januari 2017, 12:57:35

« vorige - volgende »

Lin

Oke jammer. Je kan je ook registreren op photobucket en daar je fotos uploaden.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Helaas ben ik daar niet goed in

valkparkiet80

22 februari 2017, 13:08:43 #47 Last Edit: 22 februari 2017, 15:46:36 by valkparkiet80
Koppel 2 heeft 2 eitjes ben benieuwd of het wat wordt


Koppel 3 heeft nu 4 jonkies. Van de 5 eitjes waren er 4 bevrucht en 1 onbevrucht


Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

met de jonkies gaat het supergoed. koppel 4 had eerst het laatste jonkie buiten gesloten. heb hem er weer bij gelegd en het gaat super


koppel 2 heeft nu 4 eitjes de pop doet alles de man broed alleen heel even als de pop eet

valkparkiet80


Lin

de pop verzwakt niet teveel?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Citaat van: Lin op 27 februari 2017, 15:22:31
de pop verzwakt niet teveel?


De man gaat op de eitjes zitten en laat haar dan heel erg rustig eten en wacht dan tot ze terug komt en gaat er dan weer af. Ze is niet verzwakt, Maar heel raar mss ik heb zo'n gevoel dat ze meer eitjes gaat leggen

Lin

Dat zou best kunnen.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Ik dacht eerst dat 1 koppel de jonkies plukte maar nu zag ik dat aboo dat doet. Bij 1 jonkie. Wat doe ik er aan? Dat koppel zit nu in een kooi. Maar birdy kan moeilijk alles alleen gaan doen

Lin

Klein beetje is niet erg.jammer dat je geen foto's kunt plaatsen dan had ik even kunnen kijken. Lukt het op www.photobucket.com echt niet? Of de kwaliteit van je mobiel wat lager zette  zodat je misschien hier wel kan uploaden?

Een klein beetje op de kop is niet erg. Hoeveel jongen hadden ze ook alweer en van welke leeftijd en zitten ze nog in blok.?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Nee het lukt me echt niet. Ze hebben 4 jonkies geboren 16-17-20 en 22 febr Het is het jonkie dat 16 of 17 febr is geboren. Het is een plekje niet groter dan 1 eurocent. Ik keek hoe het ging vanmiddag en toen zag ik dat aboo het deed. ook een beetje op de rug dat plekje zit bij zijn keel

Lin

Je kan er wat vaseline op smeren en geef ze wat extra verse takken.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Met de jonkies gaat het super goed. Maar iets baard me wel zorgen. 1 jonkie die van 17-2 hamert nu al 5min tegen het broedhok aan is dit normaal?

Lin

hamert? wat bedoel je?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)