28 maart 2024, 22:37:51

paren

Gestart door valkparkiet80, 18 januari 2017, 12:57:35

« vorige - volgende »

Lin

Ik moet even wat meer weten, even wat fotos inderdaad (ook van de rug).


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Ik zal van beide een paar foto's maken en vanavond even plaatsen.

valkparkiet80

Hallo Lin
Hier de foto's van het echtpaar. Als je meer of andere foto's wil dan hoor ik het wel

Lin

Bij de man witmasker en bij de pop selecteer je witmasker en lutino. Splitten kan je niet zien. Alhoewel ik wel bij de man wat vlekjes in de nek zie dat zou dan split bont kunnen zijn. Maar je hebt hier nog geen jongen van gehad toch?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

nee ik heb er nog geen jongen van gehad. Heb ze pas sinds gisteren

valkparkiet80

Maak kennis met de familie draak  :D oudste morgen 13dn 2e 12dgn 3e 8dgn

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Birdy haar jonkie de andere 2 eitjes zijn ook bevrucht ze greep me zo in me vinger in. Ik greep haar gelijk bij kop en kont ik ben niet bang voor der ;D

Lin

Waarom sluit je je niet aan bij een kwekersbond zodat je ringen kan kopen? Is vaak wel beter voor de verkoop.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Citaat van: Lin op 30 september 2017, 15:30:33
Waarom sluit je je niet aan bij een kwekersbond zodat je ringen kan kopen? Is vaak wel beter voor de verkoop.


Sorry als het een beetje hard over komt. Maar ringen doe ik niet. Als je een kind krijgt doe je die ook geen ring om. en om eerlijk te zijn de verkoop gaat wel goed. De mensen zijn zeer tevreden

Lin

Prima iedereen zijn mening.  Van een ring hebben ze geen last, het is vaal om te laten zien dat je een jonge vogel koopt. Ook als hij later herplaatst wordt  (waar je natuurlijk niet vanuit gaat). Daarnaast helpt het ook om de kweker te vinden als hij vermist is. Maar als je dat niet wilt prima. Ik vroeg het mij alleen af. Omdat juist veel mensen met een ring zoeken.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Ik heb hier een wit popje die nu 1.5 jaar is. en zei loopt nog steeds mank door de ring. Ik snap dat mensen graag een valkje met ring willen hebben zodat ze over 10 jaar nog kunnen zeggen hij komt van 2017 Ik schrijf altijd netjes op hoe oud ze zijn ik zou haast zeggen dat ik dat op de seconde na kan vertellen. Bij mij gaat de verkoop wel goed krijg veel reactie wordt zeker 1x soms een paar keer per dag een valkje gehaald.

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

19 oktober 2017, 12:31:32 #253 Last Edit: 19 oktober 2017, 14:24:58 by valkparkiet80
Birdy pop wildkleur en aboo cinamon man. zijn echt een koppel en paren alleen maar samen. en meerdere nestjes gehad. Met cinamon poppen en wildkleur mannen. Tot hun laatste nestje. Hun jongste jonkie is 15 dagen en tot mijn verbazing zie ik lutino veren komen. Hoe kan dit

Lin

Wat je ziet zijn gele vlekjes dat is opaline.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)