28 maart 2024, 12:46:54

Tam valkje gezocht!

Gestart door Joyce6, 5 januari 2017, 11:35:58

« vorige - volgende »

Joyce6

Beste mensen,

Ik ben de eigenaar van Charlie (12 mei 2016 geboren) een heel fijne vogel! Charlie is tam mag elke dag losvliegen. Ik weet echter nog niet zeker of Charlie een pop of een mannetje is. Hiervoor moet ik nog een DNA staal opsturen. Ik zoek enkel nog een vriendje/vriendinnetje zodat ze samen lekker kunnen kletsen, spelen,... Graag zou ik een valkje adopteren dat vrij tot zeer tam is. Kennen jullie iemand of hebben jullie zelf een valkje ter adoptie? Laat het me zo snel mogelijk weten aub!  :D Ik hoor graag van jullie!

XO Joyce.
(Regio Antwerpen, maar ben bereid om enige afstand af te leggen, zo lang het doenbaar is voor de vogel.)

carco

Zal niet meevallen buiten het seizoen.
Woon zelf in Dordrecht, wat goed te doen moet zijn, maar dan moet je wel tot het voorjaar wachten.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Lin

Ik zou eerst die uitslag afwachten en dan het tegenovergestelde van het geslacht gaan kopen. Heb je al veren opgestuurd? Of heb je misschien een foto?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Joyce6

Zo :) ik had al wat over gedrag etc opgezocht en mezelf ingelezen en voor zover ik zie is het een popje. Op het uiterlijk kan ik het niet beoordelen, maar probeer elke dag bij te leren. De pluimen zijn nog niet opgestuurd aangezien ik momenteel nog even in de blok zit, daarna drop ik ze bij de dierenarts.

Groetjes Joyce

carco

Ken je de ouders misschien van Charlie?
Aan de hand daarvan is het misschien ook te zeggen wat het geslacht is.
Bij de dierenarts hoef je ze niet af te geven hoor, je kan ze zelf ook opsturen om een DNA test te laten doen.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




MariaO

Ik heb er nog een te koop ,het is een ef gezoomde dna getest popje .
Ze is bijna 3 maand en kan nog zelf tam gemaakt worden .
Ik woon in Belgie stuur me maar een mail dan kan ik foto s sturen .
Groetjes