28 maart 2024, 11:05:23

Pen

Gestart door Lis, 14 december 2016, 15:54:38

« vorige - volgende »

Lis

Hoi,

Wat is dat toch met vogels en een pen. Je kan natuurlijk lekker je snavel in het dopje zetten, proberen om onderdelen er van af te slopen maar het meest wordt er mee gezeuld tot de rand van de tafel om hem daar van af te laten vallen.

Is het iemand van jullie wel eens gelukt om je valkje te leren om deze zelf weer op te rapen?

Groetjes Lisette

Lore

Dingen laten vallen is gewoon super leuk! Tis een spelletje, extra leuk als je baas(/slaaf) dan vervolgens je pen steeds weer voor je oppakt.  ;D :laugh:
Puck is teveel een zwaan-kleef-aan, die is meestal meer geïnteresseerd in kroelen dan dingen op de grond gooien. Wie weet komt het wel als hij straks vliegt en meer vrijheid heeft?

Hebben ze bij jou ook zo'n obsessie voor (glimmende) sierraden en telefoons? Ik denk dat Puck mijn zilveren ketting nog eens door gaat knagen  :o

Lis

De obsessie voor telefoon en glimmende dingen is zeer herkenbaar. Ik draag ook nooit meer oorbellen in huis....

Lore

Alles van metaal is leuk, de clipjes waarmee speelgoed in de kooi hangt is soms haast nog leuker dan t speelgoed zelf...

Meestal valt mijn haar over mijn piercing heen, en gelukkig doet Puck vrij voorzichtig als hij 'm weer eens "ontdekt"  ::)
Maar tattoos en moedervlekken/sproeten zelfde verhaal, die moeten regelmatig uitvoerig onderzocht worden of ze niet toch stiekem loslaten :laugh:

pita82

Haha herkenbaar, ik heb een moedervlekje in mijn nek.
Pluk checkt toch altijd ff of het geen broodkruimel is. :laugh: