Herplaatsing tam koppeltje Cinnamon-bont en Opaline (wild)

Gestart door wridderhof, 12 december 2016, 09:34:06

« vorige - volgende »

wridderhof

Ik zoek naar een geschikt huis voor mijn koppeltje valkparkietjes (beide ongeveer 4 jaar oud). Beide afkomstig van een fokster die de valkjes met liefde heeft grootgebracht. Het vrouwtje Nacho (cinnamon bont) is heel tam en gek op kroelen. Het mannetje Cheddar is ook tam, stapt altijd op, maar doet wat meer zijn eigen ding (staat soms ook wel open voor een kriebel). Ze hebben samen een beetje een haat/liefde verhouding, vliegen altijd achter elkaar aan maar zijn op zijn tijd wel aan het bekvechten. Hebben een nestkastje, maar ze heeft nooit bevruchte eitjes gelegd.
Wegens omstandigheden moet ik ze helaas weg doen. Ik wil er echt geen geld voor, maar wil wel echt een geschikt nieuw huisje waar ze veel los kunnen vliegen. Ze hebben hier altijd binnen gestaan.

Met de vogels komt een grote kooi mee, bijbehorende takken een speeltjes voor in de kooi en een grote speeltak (zie foto).

Ophalen in Leidschendam (Zuid-Holland)


wridderhof

Hierbij wat foto's van de parkietjes

wridderhof


wridderhof

De vogels zijn inmiddels overgegaan naar een kleinere kooi. Indien redelijk in de buurt kan ik ze ook wegbrengen.

Lin

Ik weet anders ook wel wat Facebook pagina's als je met spoed ervan af moet.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)


Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

wridderhof

Vogels zijn herplaatst met behulp van een facebookpagina :)