Sjonnie trekt zich niets aan van een rookverbod!

Gestart door sjonnie, 6 april 2004, 22:02:31

« vorige - volgende »

sjonnie

Hij steelt sigaretten, als ik even niet oplet heeft ie er weer een te pakken, je zou het moeten zien een valk die wegloopt met een sigaret in z'n snavel  :D

Tara

Hoi hoi,

tja dat is nou typisch een valkjes' gedrag he ;-).

Wel beetje oppassen met die sigaret hé ::)

Groetjes, Tara

sjonnie

Ja Tara ik kijk uit.  ;)
De sigaretten pikt hij uit mijn pakje dus ze zijn niet aan

Groetjes
Anja

Karin

Wist je dat een halve sigaret al dodelijk is voor een peuter ? :o Kan je voorstellen wat een klein stukje voor een valkje doet.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Tara

Ja, daarmee dat ik zei oppassen, ik bedoelde helemaal niet een sigaret die al brandde hoor :-/. En roken mag je ook niet bij de buurt ervan, want die rook kan ook dodelijk zijn ...

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Sjonnie,

De Nicotine in de sigaret is dodelijk voor valkjes.
Hier zaten ze ook altijd in de asbakken de peuken eruit te halen en nu heb ik van die gesloten asbakken waar ze niet bij kunnen dat scheelt een hoop.
Mijn Rosella is zelfs een keer met een brandende peuk rond gaan vliegen en die legde hem toen brandend bij mijn vriendin op haar hoofd  :D
Moet ze er maar beter op letten dus het was een beetje haar eigen schuld maar wel gevaarlijk.

Groetjes, Paul

Karin

:D :D:DHahahahaha Paul, ik lig helemaal dubbel !  :D :D :D
Ik zie het al helemaal voor me. Dat is de wraak van de rosella omdat die in de rook moet zitten  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

sjonnie

Hoi,

Ik heb ook zo'n gesloten asbak aangeschaft een maandje terug al, dit omdat hij inderdaad ook de peuken en as uit de asbak zat te vissen. Jullie hebben helemaal gelijk en natuurlijk let ik op, het blijft bij stelen en proberen te vluchten met een sigaret uit mijn pakje ... maar ver komt ie niet   :P

Grotejes
Anja