11 mei 2025, 08:41:50

nieuw valkje

Gestart door boezempje, 7 april 2004, 12:09:10

« vorige - volgende »

boezempje

7 april 2004, 12:09:10 Last Edit: 7 april 2004, 12:09:34 by boezempje
hallo

ik ben op zoek naar een nieuw valkje,ik heb al een lutino van 14weken,maar wil dolgraag er 1 bij,maar ik weet niet waar ik moet zoeken nu,waar ik mijn lutino heb gekocht heeft niks zitten nu.weet iemand meschien hier iets,

groetjes boezempje :)

Speedy

Er staan er genoeg te koop bij de advertenties hoor.
Hangt er vanaf wat je zoekt en waarheen je wilt reizen.

Succes,
   Trudie

Coco en Chantal

hallo
Wat zoek je dan precies, welke mutatie?
waar ik Chico heb gekocht die heeft regelmatig nestjes met allerlei mutaties, maar ik hoor het wel van je..
de vorige keer toen wij chico kochten hadden ze ook nog geparelde cinnamon witmaskers. En daar zijn de prijzen heel erg redelijk en ze zijn dan al hand tam.
groetjes chantal
Groetjes Chantal en de valkjes

boezempje

hoi hoi

het maakt mijn niet zo uit hoor wat het is.maar ik vindt jou  chico wel erg mooi. :)

Paul

Hoi Boezempje,

Leon in Den Bosch heeft vaak veel vogels zitten dat is een handelaar in vogels.
Daar heb ik er ook een gekocht en die is heel redelijk met zijn prijzen.
Kijk maar eens op zijn site ik heb er toen een mooie cinnamon geparelde gekocht.
http://www.freewebs.com/leonhenry/fotos.htm

Groetjes, Paul

Speedy

Ik heb een witkopmaskertje en die kost 45,- hij is bijna 6 weken, maar mag pas weg als ie zelfstandig kan eten.
Ik woon in Almere.
Dit ter informatie, dat je weet, dat er best wel veel valkparkietjes te koop zijn, maar het is maar wat je zoekt en hoe lang je erop wilt wachten.
Zo heb ik ook  nog 3 jonkies in een ander blok, die zijn nog piep jong.
Geen idee nog hoe ze eruit komen te zien.
waarschijnlijk 2 witkopmaskertjes en 1 Cinnamon.

Groetjes,
   Trudie

boezempje

oohhhh leuk zeg.ik moet even overleggen hier.maar hoever is het vanaf eindhoven naar jou toe trudie

gr.boezempje

Speedy

Volgens de route beschrijving, 1.21 uur kan afwijken he, want het is niet van deur tot deur berekend.

Paul

Hoi Boezempje,

De witmasker valkjes van Trudie zijn wel binnen geboren dus al heel erg aan mensen gewend en al tam.
Dat scheelt natuurlijk een hoop werk want ze zijn al aan mensen gewend.
Ik rijd zelf ook heel nederland door als ik een valkje wil hebben wat ver weg zit maar je moet er natuurlijk wel de mogelijkheid voor hebben.

Groetjes, Paul