Whaaaaaaa, het is gelukt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gestart door Suzanne, 5 april 2004, 12:56:59

« vorige - volgende »

Suzanne

5 april 2004, 12:56:59 Last Edit: 5 april 2004, 12:57:21 by blozend_appeltje
Hoi allemaal,

Ik ben nu helemaal hyper en super blij. Ging net even bij de eitjes van Pikachu en Breezer kijken en tot mijn grote verrassing lag er een jong!!!! Ik had dat helemaal niet verwacht, dacht dat ze onbevrucht waren, hoewel er 3 eitjes donkerder waren dan de 2 anderen.

Groetjes van een super blije Suzanne  ;D ;D ;D ;D ;D




3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Stijn dc

hoi

oooh, wat leuk. Zo zie je maar, nooit te snel wanhopen. Genieter maar van!!

SDC:D

Coco en Chantal

Proficiat Suzanne

wat een klein scheetje zeg, en wat een prachtig popje.

groetjes chantal
Groetjes Chantal en de valkjes


Speedy

Schitterend, gefeliciteerd.

Leuk he....zo zie je maar, ook bij twijfel toch alles maar laten liggen.

Groetjes,
   Trudie

Lique

Ho iSuzanne,

Wat geweldig voor je zeg, gefeliciteerd.

Echt een prachtig jong.

groetjes Lique

Marianne

Hoi Suzanne,

Gefeliciteerd met je kleintje.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Mandy

Hahahhaha je geduld wordt beloond, er is niets mis met je valkjes zie je wel, prachtig, geniet er maar lekker van! ;D
Mooie foto's. :P
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

daan

Hoi Suzanne,

Wat een geweldig nieuws joh.
O dat wordt genieten geblazen voor je.
Zo mooi hé.
Het is idd een mooie valk die in het blok zit

Groetjes Daan

Raikiri

ach.......... Wat een liefie....... Wat een mooie beesies heb je.....

Groetjes Q-N

Cheers, Quynh & Raikiri~

Suzanne

Citaathoi

oooh, wat leuk. Zo zie je maar, nooit te snel wanhopen. Genieter maar van!!

SDC:D

Hoi Stijn,

Ik ga er zeker van genieten. En hopelijk kun jij zelf ook gauw genieten van jonge vogeltjes  :)

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Suzanne

CitaatProficiat Suzanne

wat een klein scheetje zeg, en wat een prachtig popje.

groetjes chantal

Hoi Chantal,

Dank je wel. Ik vind het ook een scheetje. Ennu, dat is de papa die er bij zit  ;) (kon je ook niet weten, is niet te zien he  :D)

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Suzanne

CitaatSchitterend, gefeliciteerd.

Leuk he....zo zie je maar, ook bij twijfel toch alles maar laten liggen.

Groetjes,
   Trudie

Hoi Trudie,

Bedankt. Ja, ik twijfelde, maar ben blij dat ik gewoon alles heb laten liggen. Volgens mij heb jij hetzelfde meegemaakt toch?

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Suzanne

 
CitaatHo iSuzanne,

Wat geweldig voor je zeg, gefeliciteerd.

Echt een prachtig jong.

groetjes Lique

Hoi Lique,

Ik ben ontzettend trots op de kleine, en er heel blij mee. Ik denk dat het een wildkleur is, maar dat maakt me helemaal niks uit. Het is en blijft speciaal  :P  :-*

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Suzanne

CitaatHahahhaha je geduld wordt beloond, er is niets mis met je valkjes zie je wel, prachtig, geniet er maar lekker van! ;D
Mooie foto's. :P

Hoi Mandy,

Mooi he, zit ik ergens anders op het forum te klagen dat het niet gaat met mijn valkjes, en ondertussen wordt er stiekumpjes een jong geboren  ;D ;D ;D. En ik zal er zeker van genieten!

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Suzanne

CitaatHoi Suzanne,

Gefeliciteerd met je kleintje.

Groetjes Marianne

Hoi Marianne,

Dank je wel. Ben super blij  ;D

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.