ik ben op zoek naar een jonge wildkleur valkparkiet man

Gestart door lineke, 1 november 2016, 15:49:27

« vorige - volgende »

lineke

Ik wil graag als huisdier een jong valkparkietje, een wildkleur met mooie rode wangen die ik van een goede kweker kan kopen. Liefst een man. Ik heb geen haast, en wil best wachten tot iemand een net handtam valkje heeft. Ik zie dat je zoiets kunt reserveren?

carco

Misschien de woonplaats er bij vermelden?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Lin

Hoi,

Het seizoen is al wel voorbij. De meeste zullen nu al enkele maanden oud zijn. Ik heb zelf ook nog wel zitten maar die zijn rond de vier maanden. Dat is ook nog wel jong. Maar echt jonge vogels van 8 weken zijn er nu een stuk minder van. En ja woonplaats of zoekgebied is wel handig om te weten. :D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

lineke

Dank je wel voor je reacties. Er wordt gevraagd om een woonplaats aan te geven om te kijken waar in Nederland we een valkparkiet zouden kunnen aanschaffen.Wij wonen in Wageningen, maar afstand is voor ons niet zo belangrijk bij het kopen van een valkparkiet . We willen vooral een jong en gezond vogeltje. Fijn zou zijn als hij al een beetje handtam is. Ik begrijp dat we buiten het seizoen zitten. Wanneer is het seizoen? Bij welke kweker kunnen we een vogel reserveren voor het komende seizoen? Kan ik ergens op de website lezen hoe dat reserveren en de eerste periode in zijn werk gaan?

carco

Op mijn handtekening staat een link, daar kom je op onze website uit.
Je mag me een berichtje sturen.
Op het moment moet je het van de binnenkwekers hebben die er natuurlijk ook wel zijn.
Buiten loopt het seizoen van maart-september ongeveer, een beetje afhankelijk vh weer.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




hippekip

Citaat van: lineke op  1 november 2016, 15:49:27
Ik wil graag als huisdier een jong valkparkietje, een wildkleur met mooie rode wangen die ik van een goede kweker kan kopen. Liefst een man. Ik heb geen haast, en wil best wachten tot iemand een net handtam valkje heeft. Ik zie dat je zoiets kunt reserveren?


Hoi ik heb een mannetje wildkleur met rode wangen is handtam en kan liedjes zingen en fluiten hij heet Kip en is twee jaar. Hij is echt te gek zit de hele tijd bij mij, gaat mee douchen etc. Mijn man is echter allergisch voor de valkjes en dus zoek ik naar een nieuw baasje. Groetjes Hippekip