21-10-16 vermist in Roosendaal (NB) - grijs met oranje (wildkleur?)

Gestart door Bosje, 24 oktober 2016, 11:04:57

« vorige - volgende »

Bosje

https://www.amivedi.nl/detail/?meldingid=1149989 zo jammer dat mensen geen foto plaatsen en zo weinig info geven van hun valkje.

anouck1991

hoii ik vond dit topic na wat googlen over vermiste valkparkieten maar bovenstaand gaat over mijn valkparkiet. hij is eerder wel eens 5 dagen weggeweest maar is toen boven water gekomen door amivedi.nl. nu is hij echter al 9 dagen weg. wat zijn mijn kansen dat hij nog leeft en wat kan ik nu nog doen?

groetjes anouck

Bosje

Anouck, ze kunnen best lang overleven buiten maar jouwe is nu wel weggevlogen in de periode dat het in de nacht al flink kouder is. Maar ze worden nog elke dag gevonden zoals je in dit forum kan zien. Kan je voor een foto zorgen want dat zou wel helpen met matchen als er ergens 1 gevonden wordt en dat niet alleen voor ons maar vooral voor Amivedi aangezien een valkparkiet met gemak 50km vliegt in 2 weken en dus misschien niet in Roosendaal zelf zal blijven.

anouck1991

Hij is een wildkleur. Heb geen foto maar alle wildkleur mannen lijken op hem. Hij was van karakter wel heel apart. Denk niet dat ik hem ooit nog zie. In de eerste instantie zat hij in de boom bij mij in de straat maar die eigenwijs wilde of durfde niet te komen. Heb er in totaal uren gestaan onder die boom. Toen vloog hij weg.