16 april 2024, 11:35:40

voorstellen

Gestart door Geert52, 3 oktober 2016, 16:48:04

« vorige - volgende »

Geert52

Dag Valk liefhebbers.
Ik ben Geert52 uit het mooie Drenthe.
Ik ben met pensioen (2 jaar) heb twee Teckels, ruwhaar standaard , een meisje en een jongetje 11/12 jaar, en nu dan ook twee valkjes.
Een is helemaal wit, en heet Dover, en de ander heet L.Nelson, ze wonen alle twee in een papagaaien kooi, best een joekel die in de woonkamer staat.
Deze heb ik gekocht uit Kampen van mensen die heel lief en zorgzaam waren voor de vogels.
Ze wilden ook beslist niet hebben dat ze doorverkocht werden aan een handelaar, de vogels komen uit het zelfde nest, en moeten bij elkaar blijven.
Ik mocht de hele zaak overnemen voor 75 euro.
zal wel eens een foto plaatsen.
Verder rij ik in de stad op een Peugeot V-clik snor, en in mijn vrije tijd die ik nu bezit op een Piaggio 500 ie motorscooter.
Mijn vrouw heeft voor haar werk een Renault Megane, en die mag ik af en toe gebruiken voor zoals het ophalen van de vogels .
De kooi is geweldig mooi met speeltjes vier bakjes voor voer, eten, zaden ei voer een brede zitstok met brede gleuven voor de nagels e.d zo ik las,
en een opvangrand om het vuil op te vangen, die ik nog moet monteren.
Verder heb ik wel wat ervaring met vogels, maar ben lid om nog veel meer te leren, ben net een spons wat dat betreft.
vriendelijke groeten
Geert


carco

Welkom hier.
Hier valt veel te kijken en te leren.
Veel plezier met je vogels.
Ik hoop alleen niet dat je broer en zus hebt?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Geert52

Dank je wel.
Tja, het sexen gaat mij bij Teckels goed af, maar bij Valkjes ?
Daar ga ik hier denk ik wel achter komen. (hoop ik)
De Witte (Dover) heeft mij al best in de vingers gebeten, bloed bij ;-)
eigen schuld dikke bult, zag ik hem/haar denken.
De vorige eigenaren zeiden mij dat ze ze niet uit elkaar wilden hebben.
Doel je hiermee dat je dan inteelt krijgt ?
Maar hé, ik ga verder met het onderzoek op het forum, ik wil niet dat de moderators nu al boos op mij worden.
groeten,
Geert

Lin

Welkom hier!

Hier zitten hele geduldige en behulpzame moderators hoor  :laugh:


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)