19 maart 2024, 10:00:40

Help dringend advies gevraagd!

Gestart door Pris23, 17 september 2016, 20:34:31

« vorige - volgende »

Pris23


Hoi... wij hebben gisteren een valkje erbij gehaald als vriendje voor pino... nu hebben ze hem daar gekortwiekt omdat die te snel vloog  :o zo ie zo slaat dat nergens op.. maar oké.. hij werd door zijn vader aangevallen.. hij is van april dit jaar.. waardoor ze daar besloten hadden hem weg te doen.. nu had die gisteren dunne ontlasting.. wat nu wel weer normaal is.. maar hij zit de hele dag al bol.. slaapt constant ..wast zich wel.. en reageert ook.. maar kan die in de rui zijn? Zijn staart is nl weg.. en hij verliest veertjes.. ik maak me best wel zorgen.. waar die vandaan komt zegt dat die gezond was..toen die wegging [attachment id=0 msg=740860]

carco

Als je het niet vertrouwt moet je contact opnemen met een vogelarts.

Iedereen zegt dat zijn vogel gezond weggaat, maar wil niet zeggen dat het ook zo is.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Dinepine

Hoe gaat het ermee? Klinkt alsof ie nog erg moest wennen aan de nieuwe situatie. Heb net sinds precies een week een Valkje en het is nu sinds een dag of 2 dat ie echt een soort van zelf eet en vastere ontlasting heeft, precies hetzelfde met mij dus. diarree terwijl gezond is vaak een teken van stress dus vooral lekker laten slapen en rustig aan doen :)