Gevonden Haarlem (NH) wildkleur man

Gestart door Doegie_anne, 15 september 2016, 07:26:19

« vorige - volgende »

Doegie_anne

15 september 2016, 07:26:19 Last Edit: 16 september 2016, 07:29:03 by Lin
Hoi,
Ik heb gisteravond op het sportveld in haarlem een valkparkiet gevonden, heel erg tam kwam gelijk op mijn schouder zitten. Ik heb hem (geloof ik..) mee naar huis genomen en eten gegeven en hij zit nu in een klein kooitje (oude van mijn grasparkieten) maar ik kan hem helaas niet houden en neem aan dat zijn baasje hem ook graag terug wilt! Hij is geringd dus zou traceerbaar moeten zijn. Weet iemand de beste oplossing? Ik las hier ergens dat de dierenambulance niet zo'n fijne optie is omdat hij dan misschien aan een handelaar doorgegeven wordt? Ik kan helaas niet voor hem zorgen en het kooitje waar hij nu in zit is echt te klein wat ik zielig vind..

Lin

Je kan hem aanmelden bij www.amivedi.nl Heb je misschien ergens een foto staan (facebook) of kan je die maken voor ons? Wij zien dan wel de mutatie en kunnen dan kijken of wij de eigenaar weten. Wat voor kleur is de ring?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Doegie_anne

Ik probeer hem al sinds gisteren aan te melden bij amivedi maar krijg continu een foutmelding bij de site.. Ik blijf proberen! En hij lijkt helaas niet op een van die twee.. Heb een foto bijgevoegd. Hij heeft een paarse ring begint met nummers 47 wat ik kan zien

Bosje

15 september 2016, 09:15:17 #4 Last Edit: 15 september 2016, 09:23:19 by Bosje
Anne ik heb je pb gestuurd zoals je al gezien hebt denk. Paarse/violet ring is van 2015 maar is ook gebruikt in 2009, jonkie dus Hij kan voorlopig hier komen dan ga ik op zoek naar de eigenaar.

Bosje

Valkje wordt vanmiddag naar mij gebracht, ik zal hem dan aanmelden bij amivedi en hopelijk kunnen herenigen.

Bosje

15 september 2016, 13:25:25 #6 Last Edit: 15 september 2016, 15:21:15 by Bosje
Valkje zit inmiddels bij mij thuis, amivedi: https://www.amivedi.nl/detail/?meldingid=1138196 Geringd 2015. Heeft een heel specifiek kenmerk.

pita82

Ik probeer voor het eerst ff naar de kaart te kijken,dus misschien  doe ik het niet goed.
Maar de valkparkiet is gevonden,maar staat als vermist op de kaart?

Bosje

Daar heb je helemaal gelijk in, dit moet een rode marker zijn voor gevonden, ik zal Nina dit even melden om het te veranderen.

pita82


Bosje

inmiddels aangepast! bedankt voor je oplettendheid

Bosje

Is herplaatst (bij mij vandaan), afsluiten aub