Wildkleur Split bont en cinnamon met cinnamon bont pop koppeltje

Gestart door Codynveer, 9 september 2016, 21:37:44

« vorige - volgende »

Codynveer

Hallo wij zijn Junior (Wildkleur Split bont en cinnamon) en Binkie (cinnamon bont pop getekend) en zijn op zoek naar een gezellig huisje.

Door verhuizing ben ik genoodzaakt mijn volière van 185*185*220h te verkleinen. Dit betekend dat ik voor een aantal valkjes een nieuw huisje moet vinden waaronder dit koppel. Junior is nu 3 jaar oud en binkie 2. Junior is eigen kweek zonder ring. Ze zijn helemaal verliefd op elkaar en hebben nestjes gehad. Tot nu toe zijn er Wildkleur Split bont (mogelijk cinnamon) uitgekomen, bonte jongen en cinnamon bont jongen. Op het moment zitten ze binnen in de volière maar nu met het mooie weer kunnen ze eventueel nog naar buiten. Junior is tam en zoekt je altijd op zijn popje komt als ze je kent ook bij je op je hoofd zitten maar vind het nog wel wat spannend maar trosgierst komt zij graag bij je halen.

Bent u geïnteresseerd dan hoor ik dat graag. Groetjes desiree

Foto is helaas te groot en weet niet hoe ik deze kleiner moet maken :(

valkparkiet80

Wil je me even een mail sturen. Ik heb nog plaats voor ze

Codynveer


valkparkiet80

Onder mijn naam valkparkiet80 staat als het goed is ook een icoontje van een envelop als je daar op klikt kun je me een mail sturen. Of als dat niet werkt valkparkiet2014@outlook.com

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Codynveer


Codynveer