Witmasker bont man met cinnamon bont pop koppeltje

Gestart door Codynveer, 9 september 2016, 21:30:42

« vorige - volgende »

Codynveer

9 september 2016, 21:30:42 Last Edit: 9 september 2016, 21:38:18 by Codynveer
Hallo wij zijn Ventje (witmasker bont man) en Poppie (cinnamon bont pop) en zijn op zoek naar een gezellig huisje.

Door verhuizing ben ik genoodzaakt mijn volière van 185*185*220h te verkleinen. Dit betekend dat ik voor een aantal valkjes een nieuw huisje moet vinden waaronder dit koppel. Uit m'n hoofd zijn ze nu 7 en 8 jaar oud. Beide geringt. Ze zijn al zeker 5 jaar samen en erg gehecht aan elkaar dus gaan ze alleen maar samen weg. De man plukt de pop wel maar zij vind het niet erg genoeg om te scheiden. Op het moment zitten ze binnen in de volière maar nu met het mooie weer kunnen ze eventueel nog naar buiten. De valkjes zijn niet aaibaar maar komen graag een trosgierstje bij je halen waarbij Ventje nog wel eens op je hoofd komt zitten.

Bent u geïnteresseerd dan hoor ik dat graag. Groetjes desiree

Foto is helaas te groot en weet niet hoe ik deze kleiner moet maken :(

Lin

Heb je de foto ergens openbaar staan op facebook misschien?
En vermeld nog even je woonplaats en wat je voor ze vraagt.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Codynveer

Oja Sorry. In den Haag. Had begrepen dat bij de herplaatsing geen geld gevraagd mocht worden? Goed huisje is iig belangrijker ;) heb geen foto's op fb maar ik kan ze zoiezo mailen als iemand interesse heeft groetjes desiree

Lin

Haha sorry je hebt gelijk. Herplaatsing is inderdaad voor vogels zonder geld afspraak. Daar hebben we Verkoop gedeelte voor.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)