19 maart 2024, 11:03:56

jongens bij ouders laten ?

Gestart door Diva, 2 september 2016, 15:29:40

« vorige - volgende »

Diva

Ik had een vraagje

Heb nu sinds 5 dagen jonge Valkjes, nu is mijn vraag  zou ik ze gewoon bij de ouders kunnen laten zitten.
Of komen er dan "problemen"   heb voorheen wel grote voliere gehad met meerdere valken maar die voliere was buiten.
Weet niet of het kwaad kan..... dat niet de vader met Te jongen Dochter  of zoon met zus of moeder iets gaat doen.... Wat een onderwerp  hihihi  sorry maar wil toch even weten of dat kwaad kan ???
MvG  Ans  Eversteijn
Groetjes Ans

Lin

Ik persoonlijk zou ze scheiden en verkopen met 8 weken.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Diva

Hoi Lin

Ja dat zou ook, maar Ik wil graag een echte Tamme Valk voor mezelf... Ik kocht paar jaar terug een zoals ze toen zeiden handtamme Valk  dat is Joy ... was  erg bang voor handen, heel langzaam aan werd dat minder Bij mijn man  niet bij mij. We hebben toen ik dacht dat het hiervandaan kwam ( sorry weet niet meer bij wie )  een Tam jong Mannetje Dé ... en Tuurlijk die trok ook naar mijn man  Joy stapt Nu gewoon bij Man op hand en Dé is ook graag bij mijn man en stiefzoon wil niets van mij  weten  :( blijft wel héél even bij mij als man hem over laat stappen op mijn hand... maar weet niet hoe gauw hij weer terug  moet gaan naar hem dus ik Wil een Eigen valkje  :laugh:     En vandaag dat we deze 2 erbij willen houden waren 5 eitjes 1e eitje was loos/leeg  en 2 en 3 kwamen vlot achter elkaar uit  en 4 en 5, 2 dagen later wat resulteerde in na 4 dagen 2 dode jongen kregen niet genoeg te eten ...Helaas die natuurwet  ...
Groetjes Ans

Lin

Dan in een aparte kooi houden. Is dat geen optie?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Diva

Hou Lin
Om ze apart te houden word beetje lastig,
ivm ruimtegebrek. Denk dat we eerst maar moeten 
zien hoe het allemaal loopt x Ans
Groetjes Ans