19 april 2024, 05:32:12

Uitsloven??

Gestart door Silvia, 16 december 2002, 18:50:42

« vorige - volgende »

Silvia

Hoi allemaal,

Onze valk, Hugo (nu ong 7 mnd. oud) zit vaak in de hoek (wel hangt ie in de tralies) van zijn kooi met zijn kont tegen de buitenkant, met zijn staart omhoog en kop naar beneden en met zijn vleugels wijd...... wat doet hij toch????

Soms doet ie het in de buurt van zijn spiegel, maar soms ook in de buurt van zijn etensbak.

We zijn benieuwd of iemand een idee heeft...... Het ziet er in ieder geval erg leuk uit!

Groetjes Silvia

Tara

Hoi Silvia!
Mijn eerste valk Koko deed dat vroeger ook telkens, dit doen ze om te pronken, ze gaan dan meestal heen en weer lopen, ik vond hem telkens een klein duifje toen  :D
Hopelijk heb je er wat aan :)
groetjes Tara&co

Silvia

Hoi Tara,

Wij vinden het ook een erg leuk gezicht. Enig idee of mannetjes dit alleen doen?
We denken nl dat het een mannetje is, maar omdat het een lutino geparelde valk is is het niet te zien.

Groetjes Silvia

Natalie

Hallo!

Mijn valkje Pino (man, waarschijnlijk) doet dit ook. Alleen gaat hij op een stok in zijn kooi zitten, en dan gaat hij helemaal naar voren hangen met zijn vleugels wijd. Hij lijkt dan meer op een vleermuis dan op een valkje, maar goed. Ik heb ook het idee dat het een vorm van pronken is, maar ik weet niet of alleen mannen dat doen.

cisca

Hallo.
het zijn niet alleen de mannen die het doen,en het is niet alleen pronken wat ze doen.
mijn lutino pop doet het namelijk ook momenteel doet ze het heel erg tegen de andere valken die naast haar zitten.
en zij doet het alleen om indruk te maken zodat ze niet in de buurt van haar nest komen.
dus zowel de mannen als de poppen doen het .

Tara

Hoi iedereen, nee, het zijn niet alleen mannen die dit doen zoals Cisca zegt  :), mijn lieve Laiko doet dit ook  ;D maar ze mag het heus doen hoor  ::)
Groetjes, Tara