28 maart 2024, 19:23:30

Vraagje

Gestart door Pris23, 16 augustus 2016, 12:25:29

« vorige - volgende »

Lin

En misschien red hij wel 100. Zodra het een aantal dagen stabiel is kan je een voeding minder doen.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Pris23

Hihi ik weeg hem elke ochtend.. en schrijf het op.. dus we houden het in de gaten

Pris23

Hi...

Pino weegt nu sinds woensdag 85gr. Hij eet de ochtend en middag hartstikke goed.  Maar de avonden wil die niet eten.
Houdt dat in dat ik die voeding weg kan laten? Hij eet in de ochtend ochtend rond half 8... en de middag rond 4uur.
Avond was om 10uur. Dus d8 probeer dan 11uur maar dan eet die ook niet.. wat moet ik nu doen?
Hij eet trouwes nu van een lepeltje.. want spuitje weigerde die ook. Hij is nu 7wk[attachment id=0 msg=740470][attachment id=0 msg=740470]

carco

Hooguit 2 keer op een dag pap geven, ws is 1 keer voldoende.
Gewicht is prima, dus zal bijna zelfstandig zijn.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Pris23

Gaan we dat doen.. wat is dan beter .. middag of avond weglaten ..?

Lin

De ochtend weg laten.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Pris23

Oohh oké.. hihi dacht de middag omdat die de ochtend goed eet

Lin

snachts eten ze niet dus moeten ze ergens op teren. s ochtends hebben ze honger en dat is dan de bedoeling dat ze zelf gaan eten.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Pris23

Aha ... op die fiets ;D... ik heb nu vanmiddag overgeslagen en pino zit volop zaadjes te eten.. vanavond rond 10uur krijgt die weer pap.. en morgenochtend niet..

Dank je wel voor de info !

Pris23

Ben nu sinds 2 dgn de ochtend pap aan het overslaan.. dus middag en avond krijgt die nog pap... maar hij is wel afgevallen.. woog 85gr en zit nu op 83gr.. hij eet wel zelf zaadjes... wat nu ? Zo blijven doorgaan of de ochtend pap er weer bij doen ?

Lin

2 gram is helemaal niks. Ze kunnen wel 6 gram afvallen in vier dagen. Daarna moet het wel stoppen met afvallen.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Pris23

PPff ooeeehhhh... dank je wel voor de info! Dan gaat het in iedergeval goed ... niet meeer dan 6gr afvallen dus.. weeg hem nu in de middag voordat die pap krijgt.. als ik hem nl in de ochtend uit de kooi haal.. denkt die dat die pap krijgt.. hij zit nl wel steeds te piepen als ik dan voorbij loop

Lin

6 is een beetje een richtlijn , dus niet op de gram kijken.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Pris23

Nou kleine pino weegt ondertussen 87 gram.. eet Goed zaadjes  ... en wil in de avond ook haast geen pap meer eten

Lin

Nee hoor als hij op gewicht blijft laat dan de pap maar weg.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)