18 april 2024, 10:39:39

tamme valkparkiet vermist

Gestart door Sjeufke, 8 augustus 2016, 14:36:09

« vorige - volgende »

Sjeufke

Zojuist is een van mijn tamme valkparkieten uit de volière (in Munstergeleen) ontsnapt. Het is een wildkleur mannetje, 1 jaar oud, niet geringd, met een kaal plekje op zijn achterkopje. Het laatste wat ik van hem gezien heb is dat hij  richting Geleen vloog... Ik heb helaas geen recente foto van hem. Hij is hier geboren en ik wil hem heel graag terug! Dus mocht iemand hem vangen dan hoor ik dat héél graag!

Sjeufke

Hij is inmiddels ook bij Amivedi aangemeld, onder nummer 1121042

Lin

wat erg voor je, gelukkig weet je wel de weg om overal aan te melden. Ik wens je veel succes!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Sjeufke

Dank je! ik heb een foto toegevoegd van een valkparkiet die veel op mijn Charlie lijkt.

Sjeufke

9 augustus 2016, 01:19:58 #4 Last Edit: 10 augustus 2016, 23:10:41 by Sjeufke
Op 9 augustus is nog een aantal keren een valkparkiet in de wijk gesignaleerd... Sindsdien helaas niks meer gezien of gehoord  ;-(

Bosje

Ze trekken vaak steeds wat verder dus kijk ook in de omliggende woonplaatsen.

Sjeufke

Hmmm, dat maakt het niet gemakkelijker. We zitten hier vlak bij de Duitse grens ;-(. Ik ben wel ook al op Duitse sites aan het kijken. Blijven doen dus maar.
Ik heb hopelijk wel goed nieuws voor het baasje van Teun, de valkparkiet die in Brunssum vermist wordt. Ik werd gisteren getipt over een valkparkiet die in Sittard gevonden was. Helaas niet mijn Charlie, maar de beschrijving komt overeen met Teun. Ik heb de vindster inmiddels geadviseerd met Amivedi contact op te nemen en ook zelf even een berichtje naar Amivedi gestuurd. Ik wacht nog op acceptatie voor Vermiste, gestolen vogels.
Nu duimen voor hun! Dan zou het in elk geval toch nog tot iets goeds leiden.

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Sjeufke

Het was dus inderdaad Teun. Die is in elk geval weer veilig thuis