7 mei 2025, 16:25:05

biskwie

Gestart door Rika, 5 april 2004, 04:45:01

« vorige - volgende »

Rika

hallo iedereen .

ik wil even zeggen ( ik weet niet of jullie met mij eens bent ????????? )
Ik doe al jaren vanaf ik jong was .
ik geef trouwe voor naar bed ( bij koffietijd  rond 20.00 ) vooor vogels is bedtijd .
geef ik ''biskwie'' koek ( klein stukje ) die halsbandparkiet 30 jaar , prima condikte , en Tommy leeft nog steeds . en bejaarden NIjn ( konijn) leeft niet meer toen ze 9 jaar oud was overlreden door hartstilstand . en de rest diren geef ik altijd biskwie. ( klein stukje ) en die Ziva ben ik zuinig mee ( dus nog kleiner stukje dan andere vogels . omdat ziva nog jong. ( ik geef niet meer dan groter koek hoor.
ik weet niet of jullie ook zo,n manier die biskwie ?
ik geef wel natuurlijk gezonde zoals Noot, walnoot, oud korrels broodje , fruiten , maar het gaat om biskwie 1 keer per dag voor naar bed. dan voelen dieren heerlijk om rust slapen ( ben ik slijmen ? ) hihihi

Groetjes Rika....

Paul

5 april 2004, 05:43:27 #1 Last Edit: 5 april 2004, 07:07:04 by Paul
Hoi Rika,

Als je het maar niet als hoofdvoedsel geeft kan het denk ik niet echt kwaad als het steeds een klein stukje is.
In biskwie zitten vaak ook granen en dat soort dingen die kunnen nog eens gezond zijn ook.
Alleen die met suiker erop kan je beter niet geven.
Wij geven ze ook wel eens stukjes melba toast waar je normaal die kaasjes op smeert en daar zijn ze ook gek op en dat kan totaal geen kwaad.
Het is net wat je zelf zegt als het slecht is word een vogel echt geen 30 jaar hoor :-)

Groetjes, Paul

bogey

ha ha inderdaad. Als wij hier een koekje bij de koffie namen, kreeg Bogey een Melba toastje... Dat was zin koekie..hij herkende zelfs het pak al...

Lique

Een stukje kan inderdaad totaal geen kwaad.
Zelf krijgen ze het hier ook regelmatig, en ook beschuit, rijstenwafels, brood, rijst enz.

Rika

hihi dus meer mensen deden ook als ik .
afijn dat wil ik even weten .

ja ik geef ook Wassa light  LOL he om die afslanken ( geintje )
hahaha

Stijn dc

hoi

ik denk ook dat het geen kwaad kan hoor. Zolang je maar niet te veel geeft. Maar een klein stukje is zeker niet te veel.

SDC:D