23 april 2024, 19:48:39

aan komen vliegen in Veghel nbr

Gestart door mariannenl, 14 juli 2016, 09:43:24

« vorige - volgende »

mariannenl

Gistermiddag herrie bij mijn valkjes ik dacht kat, roofvogel of iets maar er zat een valkje bovenop de kooi
Gelukkig niet iets verderop bij de papegaaien die hadden aan de pootjes gebeten
Is een vrij jonge  opaline ongeringde vogel, dacht dat hij niet kon vliegen want een vleugel mist gewoon maar waar ik hem/haar
apart heb gezet vliegt het wel  maar slecht .
Vermoed dus aan een kant gekortwiekt, maar die kunnen toch nog wel (op)vliegen dat blijkt wel .

Ik heb erop het moment met alle jongen véél te veel maar eentje meer of minder maakt niet zoveel uit .

Ik hoop alleen  niet dat mijn vermoedens waar zijn dat het arme diertje gedumpd is , en dat zich toch iemand meldt,
dierenbescherming, gemeente en op diverse fb sites gemeld.

Eventuele verdere vragen of ken je iemand die sinds gisteren of langer een valkje mist  enz graag via email :
marianneraymakersatgemailpuntcom

m vr gr
Marianne

Bosje

14 juli 2016, 09:54:00 #1 Last Edit: 14 juli 2016, 09:56:47 by Bosje
Marianne, is het deze niet??? http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,46072.0.html
Overigens stat je email adres hierboven onjuist geschreven, neem aan dat het  marianneraymakers@gmail.com moet zijn.

mariannenl

mijn email adres is goed maar expres zo geschreven als je dat bedoelt dit zodat spammers hier niks mee kunnen
Amivedi meldt twee verloren valkjes die er op lijken, ik heb het via het antw. app . van de telefoon gemeld EN gemaild
Ik houd jullie op de hoogte, want iemand moet dit vogeltje toch missen, of in het ergste geval ivm vakanties zou het hier gedumpd zijn, pfffffffffffff, ik hoop het niet !

mariannenl

.. je hebt wel gelijk die -e- moet weg uit het email adres

Voor diegenen die mij via fb mailden ik heb net een mobieltje ( ja ja oma moet er ook aan ) dus soms krijg je misschien rare berichten of berichten die niet helemaal af zijn, lol,
voor mij is het allemaal veel te klein en hoeft niet perse .

vele groetjes
Marianne

Bosje

Marianne, hier zitten alleen mensen die een valkje missen of gevonden hebben, ze kunnen via dit forum met jou communiceren (via mijn berichten) dus ze hoeven jou helemaal geen prive email te sturen.

mariannenl

                     RETOUR EIGENAAR JIPPIE !!!!   
Via een plaatselijke facebooksite is de vogel retour eigenaar, geweldig
Toch ondanks dat hij aan een kant gewiekt was hij  ruim een halve km gevlogen over drukke verkeerswegen
Uitleg gegeven dat eenzijdig wieken niet aan te raden is, of helemaal wieken of niet  ( maar dat is mijn mening )
Kwam net zeer dankbaar nog een doos merci brengen, leuk toch ?

Ik ben nog even bezig met alles af te melden , dus misschien tref je de melding nog ergens aan

m vr gr
Marianne

Bosje