16 april 2024, 21:06:12

Hele??maal nieuw

Gestart door DennyZaza, 25 juni 2016, 21:40:00

« vorige - volgende »

DennyZaza

Lieve mensen,

Vandaag heel wat mogen lezen op jullie site. Veel binnengekomen toch natuurlijk nog wel wat vragen. Dus ik zal het Forum regelmatig bezoeken. Wij zijn sinds vandaag de trotse bezitters van een mooi valkparkietje met de naam Zaza. Al vaker keken we naar de mooie valkparkiet maar nu werd de aankoop dan toch gedaan. Volgens de verkoper zou het een mannetje van 6 weken oud zijn. Hij zit rustig onder in de kooi erg stil dat wel. Voor het eten of drinken lijkt er nog geen interesse te zijn, (is dit normaal??) Tevens zou ik graag willen weten of iemand mij kan melden was voor type het precies is. Verdere tips zijn natuurlijk altijd welkom. Ik hoop dat Zaza en onze verdere gezinsleden dikke vrienden zullen worden die samen nog mooie momenten mogen delen.

Groetjes Denny

Daeny


Lin

Welkom hier. Stel gerust je vragen er zijn genoeg mensen hier. Het is een opaline witmasker die je hebt. Heb je hem bij een kweker of dierenwinkel gekocht?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

DennyZaza

Hoi Lin,

Heel slecht misschien maar op de markt bij een man die er al jaren staat met vogels en knaagdieren. Zaza is hier nu iets meer dan 1 weekje en het gaat opzich best goed. Het is een lief beestje die wel wat onzeker lijkt te zijn. Het lijkt allemaal nog wat spannend. Ze eet, drinkt en snoept goed. Ook komt ze makkelijk op mijn hand zitten en mag ik haar lekker kroelen.
Wel vind ik dat ze wat weinig geluid maakt? Komt dit door het wennen nog? Of is ze daar gewoon weg te jong voor?

Groetjes

Lin

Deze ziet er nog heel jong uit. Hoe lang at ze al zelfstandig?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Geluidjes kan nog komen, maar het kan ook zijn dat je een pop hebt en die maken niet veel geluid.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)