28 maart 2024, 17:20:05

zieke valkje

Gestart door valkparkiet80, 16 juni 2016, 14:26:26

« vorige - volgende »

valkparkiet80

et mijn valkparkiet van 7 gaat het niet goed. Ze kan amper op haar pootjes staan. valt om. Je voelt haar borstbeen heel goed. Vliegen kan ze niet meer en ik denk dat ze pijn heeft. Om 15u moet ik bij de dierenarts zijn ben benieuwd :(

valkparkiet80

De dierenarts zei dat het evenwichtstoornis of haar hersenen zijn. Ze heeft een 2injectie gehad waar onder 1 vitamine.
Ze bestellen nu vitamine druppels en speciaal voer voor haar. Ik denk zelf dat het haar hersenen zijn. Omdat ze haar linker vleugel niet gebruikt en ik denk dat ze aan haar linker oog blind is. Als ik zonder dat ze mij ziet me hand aan haar linker kant doet reageerd ze niet. Doe ik het rechts dan reageerd ze hier direct op. Ik heb gelijk aan de dierenarts gevraagd of ze dit overleefd en dat kon hij me niet vertellen :(

Lin

Nou dat klinkt inderdaad niet goed. Wanneer moet je verbetering zien?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Dat weet ik eigenlijk niet. Was helemaal van slag toen ik dit hoorde. Moet ze straks toch nog even bellen. Ik denk dat ze dit niet gaat overleven ben ik bang. Ze heeft al winig bij te zetten.

valkparkiet80

Net nog even de dierenarts gebeld. De vitamine moeten eerst wel hun werk doen. Maar dat moet niet lang duren. Ze zeiden ook kans van 50% dat ze het overleefd

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

keety


valkparkiet80

Ik plaats een update voortaan bij dagboeken. Hou een dagboek bij