Gevonden in Leidsche Rijn, Utrecht

Gestart door 11Martha11, 15 juni 2016, 21:38:11

« vorige - volgende »

11Martha11

Op de hoek Groenedijk-Klifrakplantsoen een gehavende valkparkiet gevonden. Volgens internet is het een wildkleur mannetje? Hij begint net goed te eten en te drinken

Lin

Hoi, goed dat je het meldt. Is deze ergens bij iemand in huis? En is deze nu aangemeld bij https://www.amivedi.nl/ door iemand? Dan kunnen we kijken of er een match is.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

11Martha11

Is overal aangemeld en 'hij' is bij mij en maakt het goed, is vrolijk en eet goed.

Lin

Lukt het om een foto toe te voegen? Want dan kunnen we al daar op zoeken.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

ralph1981

Hoi Heeft die een ring nummer ik ben die van mij al sinds 4 juni kwijt.
chico heet het valkje van mij soms zegt die dat zelf ook  zo ja neem dan effe contact op aub  ralph1981@telfort.nl als die een ringertje heeft.

bedankt Ralph



Bosje

Ik zie nog geen melding op Amivedi van dit valkje. kan je hem daar aub aanmelden en hier een foto plaatsen zodat we kunnen kijken of we de eigenaar kunnen vinden.

11Martha11

18 juni 2016, 12:12:34 #6 Last Edit: 18 juni 2016, 12:18:59 by 11Martha11
Nee, hij is niet geringd en amivedi reageert niet op mijn mail en ik heb geen zin om daar ook een pagina aan te maken. Ik heb nu 2 foto's op de ipad en ga nu uitzoeken hoe ik die hier kan plaatsen.

Okay, de extensie is te groot. Kan ik de foto's naar iemand, via de mail, sturen zodat ie de foto's hierop zet?

Bosje

Ja hoor je mag de foto's naar mij sturen via pb dan post ik ze voor je. Tina Bos uit Zwanenburg, mijn profiel heeft 2 valkparkieten die elkaar kroelen.

Bosje

Dit is de foto van de wildkleur man

Lin

Tina heb jij hem dan aangemeld op amivedi ?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Bosje

Nog niet, ben even in overleg of hij naar een opvang gaat, zo ja dan kan die hem aanmelden.

Bosje

Morgen wordt het valkje opgehaald en naar de kromsnavel opvang in Leerdam gebracht.

11Martha11

Het komt goed met Skinny, ik meld me hier af. Dank en het ga jullie goed

Bosje

bedankt voor je goede zorgen voor dit heerlijke ventje!

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)