28 maart 2024, 17:52:25

R.I.P. Koko 1990 -2016

Gestart door rabaman, 9 juni 2016, 17:00:38

« vorige - volgende »

rabaman

9 juni 2016, 17:00:38 Last Edit: 9 juni 2016, 17:02:51 by rabaman
Met veel spijt in het hart is vandaag mijn lieve Koko overleden... In 1992 heb ik hem gekregen van mensen die er toen niet meer voor konden zorgen, en van toen af aan heeft hij alle lief en leed in mijn leven gedeeld.Mijn vader (zelf overleden in 1997) had hem allerlei woordjes geleerd, die hij te pas en te onpas uitsprak. 'T is lekker he! Kleine Koko! Blafen als een hondje... Hij kon het allemaal. Tot het eind maart, begin april slechter begon te gaan, zijn stem was veranderd, en zelfs na een tijdje helemaal weg. Hij kon steeds moeilijker lopen en op 1 mei hebben we zijn kooitje moeten aanpassen omdat hij niet meer op zijn stokje kon zitten... Ondanks dit alles bleef hij knuffelen en kusjes geven, en kroop hij (gehandicapt weliswaar) nog vrolijk rond op de bodem van zijn kooitje. Hij heeft goed blijven eten tot op de dag van vandaag. Ik kwam vanmiddag thuis, hij gaf me een kusje, ging dan wat zaadjes eten en ik ging op de zetel zitten, plots hoor ik gefladder, hij deed dat wel meer om van de ene naar de andere kant van de kooi te kruipen. Dus er was me niet echt iets opgevallen. 10 min later ga ik kijken, en hij ligt gewoon dood in zijn kooitje... Wat ga ik je missen Koko, 26 jaar ben je in mijn leven geweest. Rust nu maar zacht, en doe papa en Moke daarboven de groeten...

rabaman

Koko op 10 mei, kon al niet meer zo goed lopen, maar nog oh zo lief...

Lin

Een respectabele leeftijd dat heb je goed gedaan. Heel veel sterkte!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Wauw, wat een mooie leeftijd. Kan me heel goed voorstellen dat je hem gaat missen. Sterkte!