Nieuw huisje gezocht voor 3 lieve valkparkietjes

Gestart door Kimmiej, 7 juni 2016, 18:21:48

« vorige - volgende »

Kimmiej

Hallo allemaal,

Tot mijn spijt moet ik afstand doen van mijn 3 valkparkietjes. Ik werk momenteel ontzettend veel en ben dus constant van huis, waardoor zij niet de aandacht krijgen die ze verdienen. Ik heb 2 popjes en 1 mannetje. Het mannetje is een wildkleur mutatie en is samen met een van de popjes een koppeltje. Zij is (denk ik) ook een wildkleur mutatie, echter helemaal grijs met een gestreepte staart. Het 3e parkietje is dus ook een popje en zij is een lutino mutatie. De lutino is 5 jaar en de andere 2 valkjes zijn bijna 4 jaar oud.
Het lutino popje (zij heet nu Yin) is het aller tamst. Zij komt makkelijk op je vinger zitten en laat zich ook aaien. Het koppeltje (namen: Loki en Mei) komt ook graag bij je zitten, maar vinden handen ietsje spannender. Zij stappen wel gemakkelijk op je arm of schouder.
Wanneer ik een goed tehuis kan vinden voor deze lieve vogeltjes mogen zij met grote binnen-volière en bijbehoren gratis weg. Ik vind het belangrijk dat ze een goed tehuis krijgen. Het koppeltje kan alleen samen weg, de lutino kan eventueel apart weggedaan worden, mits zij wel bij andere vogels gezet wordt.
Alle vogels zijn het gewend om regelmatig uit de kooi te komen en vliegen graag rond.

Ik woon in Heerlen, Zuid-Limburg.
Voor meer vragen of foto's kan er altijd contact gezocht worden met mij!
Ik hoop dat er iemand is die deze lieve vogeltjes een goed tehuis kan bieden!!

hellangellus

het is dat iedereen zo ver bij mij vandaan woont, anders had ik met liefde de vogels opgevangen. Al denk ik dat manlief er niet blij mee is.
Wijsbegeerte is een groot woord voor wat de gewone mens piekeren noemt.

keety


Kimmiej

Oh ja, sorry! Vergeten te vermelden, ik woon in Heerlen, Zuid-Limburg. Ik zal het even in de post erbij zetten!

keety

Oke dat is een beetje ver voor mij, anders was ik ze graag komen halen.

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

cals

 .
Groetjes van Carla

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

cals

Sorry Lin wilde mijn berichtje weghalen omdat we een pop gevonden hebben maar dat ging niet :-[
Groetjes van Carla

Kimmiej

Hallo allemaal,

Helaas heb ik tot heden nog geen geschikt huisje voor mijn lieve valkjes kunnen vinden... Kan iemand mij alsjeblieft helpen? :(

keety

Jammer zeg hoop dat je snel een nieuw huisje vind in de buurt..

mariannevanbruggen

hoi,
hoe gaat het met je vogeltjes? al een goed thuisje gevonden??
Waar woon je, misschien kan ik ze erbij nemen... heb een grote binnenvoliere en mijn 4 mogen elke dag lekker los, knuffelen en hebben als ik weg ben overdag hun eigen kamer om te spelen.
Ze kunnen altijd een tijdje bij me logeren mocht je echt een lange tijd van huis moeten.
liefs van Koekie , Timmy, Pino en Roosje... oh en Marianne natuurlijk :)