18 april 2024, 10:17:41

Weg

Gestart door Amine, 8 mei 2016, 15:02:37

« vorige - volgende »

Amine

Vandaag heb ik mijn valkje laten wegvliegen :'( omdat ik zag dat hij zich echt niet goed voelde in zijn kooitje. maar we gaan wel weer een andere kopen hoop ik.

pita82

Mag hopen dat dit een slechte grap is!

Amine

nee hoor pita het is echt

Lin

Wat bedoel je met wegvliegen. Toch niet naar buiten?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Herplaatsing in een volière vond je geen goed idee?

Amine

hij is echt buiten gaan vliegen maar wat bedoel je maryam hoezo kan hij zich niet redden en wat bedoel je met herplaatsing?

carco

Hoe oud ben jij Amine?
Klik op het plaatje voor onze site!




valkparkiet80

Ik mag toch hopen dat je geen nieuw valkje neemt. wie laat zijn valkje nou naar buiten vliegen.
Er zijn hier op het forum genoeg mensen die je valkje hadden willen overnemen

Lin

Hoi Amine, wat zeggen je ouders hiervan? De valkparkiet zal nu waarschijnlijk dood gaan.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Amine

mijn ouders weten het en zij wouden dat hij  weg ging maar we gaan weer en nieuwe kopen en zeker niet laten wegvliegen en ik ben 11

Amine

sorry maar ik dacht dat hij het bij de ander ook niet leuk ging vinden want dan was hij weer in een kooi en hij vindt de kooi echt niet leuk.

Amine

binnen 2 maand ben ik 12 dus

valkparkiet80

Het is beter dat jullie geen huisdieren meer nemen als jullie er zo mee om gaan. Er zijn ook mensen die een voliere hebben

Amine

sorry maar wij zagen echt dat hij zich niet goed voelden en we wisten niet wat we mesten doen dus mijn ouders kwamen op dat idee. en ik mag nog steeds kiezen al ik een huisdier wil of niet

valkparkiet80

Het is beter van niet. Had dan hier gevraagd wat je had kunnen doen. Dan had je zeker een reactie gehad.