28 maart 2024, 23:06:02

2e valkje

Gestart door Nadine89, 1 mei 2016, 11:41:04

« vorige - volgende »

Nadine89

1 mei 2016, 11:41:04 Last Edit: 1 mei 2016, 11:47:11 by Nadine89
Ik heb nu een paar maandjes een valkje waarvan ik vrijwel zeker ben dat t een man is, nu zou ik er toch wel een maatje bij willen voor m aangezien hij soms zo alleen is. Maar omdat ik niet op genesteld etc zit te wachten wil er nog een man bij, maar ik vroeg me af of dit wel goed gaat?

Kipje

Lin

Een man kan wel, maar omdat deze bijna een jaar is ( gok ik) kan het zijn dat het niet echte maatjes worden. Met een pop heb je een grotere kans. Je kan ook voor een geelwang pop kiezen die broeden vaak slecht dus zit je ook niet altijd met een broedende pop. Maar je kan ook de eitjes door nepeitjes vervangen als er toch gebroed gaat worden.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Nadine89

Hij is nu tussen de 8/9 maanden ja, vind t zo'n gedoe met die nep eitjes etc  :P maar kant wel overwegen want een maatje is voor hem natuurlijk een stuk leuker !
Kipje

Lin

Koop zeker een maatje. Vooral omdat je een man hebt zal deze naar alle waarschijnlijkheid gaan schreeuwen als je niet meer in de buurt bent.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Nadine89

Ja daar is hij inmiddels mee begonnen, ik hoef maar even uit het zicht te zijn en hij begint te schreeuwen
Kipje