19 april 2024, 11:57:02

Ruilen?

Gestart door Barbara, 30 maart 2004, 00:16:52

« vorige - volgende »

Barbara

Jouw valkjes gaan toch altijd snel Mandy? Dat weet ik nog wel van je vorige seizoen.

Nou Stijn, ik hoop dat mijn nieuwe valkje een beter lot toebedeeld is, wat sneu zeg!

Die regeltjes van mijn vriend zijn niet zo heel streng voor een vogeltje hoor, bovendien zijn de valkjes van mij dus uiteindelijk ben ik de baas! :P Bij eventuele kinderen zou het moeilijker worden ... maar goed, hij heeft t bedacht uit het oogpunt dat zo'n naam fijn is voor een kind omdat het nooit de naam hoeft te spellen en minder snel gepest zal worden. Debedoeling is goed en misschien krijgen we wel nooit kinderen, zo'n gedoe!

Barbara

Hier nog ff een maffe foto van Buffy, die hadden jullie nog te goed. Hij zat op mijn hoofd toen mijn vriend een foto wild emaken voor de advertentie. Dat zag hij niet zitten dus hij schudde zich maar eens lekker uit.....

Barbara

Ik vergeet de foto... doe ik nou altijd....

Stijn dc

hoi

leuke foto, maar waar is de rest van je hoofd? :)

SDC:D

Barbara

Eh, ik keek een beetje suf, dus dat heb ik eraf gehaald  ::)

Stijn dc

hoi

hehe, jammer :)

SDC:D

Barbara

Eh nee, hoor, dat is niet jammer!  :P

Mijn nieuwe valkje gaat trouwens Xena heten (spreek uit Ziena), naar de stoere warrior pricess uit de tv-serie. Diana vertelde dat ze al trosgierst eet en het tamst is van allemaal, goed hè? En ook nog het mooist. Maar ja, cinnamon hè, dat doet het hem! Ze zou vandaag foto's nemen, dus ik ben benieuwd wanneer ik iets krijg en of ik al weer verschil zie na een paar dagen.

Stijn dc

hoi

leuke naam voor een valkje, ik hoop dat ie lekker tam word.

SDC:D

adnaloj

wauw wat een mooi mannetje zeg!!! geweldig ik heb hellaas geen popje over voor je maar ik vindt hem geweldig!

groetjes jolanda

Barbara

Hoi Jolanda,

dank je, ik vond hem zelf ook erg mooi! Hij is al weg, naar een ruime buitenvolière waar hij een popje krijgt en samen met een 2de stelletje zal gaan wonen van de zomer. Nu zit ie nog binnen tot de volière af is.

Groetjes,

Barbara

adnaloj

o gelukkig maar.,.. veel plezier met de andere valkjes.

groetjes jolanda

Barbara

Hoi Diana,

Gaat het goed met mijn schatje?

Zijn de ouders van Xena eigenlijk nog familie van valkjes van deze site of heb je ze op een andere manier verkregen?

Groetjes,

Barbara

Barbara

Hier nog een mooie (afscheids)foto van Buffy, hij wilde net wegvliegen. Het was tijdens de fotoshoot voor de advertentie, hij wilde niet echt meewerken blijkbaar, haha! Ik vind het wel apart dat hij heel scherp is, maar dat zijn vleugel door het bewegen toch doorzichtig lijkt.

Barbara

Hoi allen,

nog even een citaat uit een berichtje van Diana over Xena van vandaag:

"vandaag heeft xena voor het eerst eivoer zelf op! en ze is echt een schatje ze komt als ik de kooi open doet gelijk uit de kooi en gaat gelijk op mijn hand zitten echt waar ze is super tam"

Glunder.... Goed hè?  ...glunder....

Ik denk dat ik zaterdag of zondag een dagboek ga openen over mijn valkjes en hoe alles gaat met Xena erbij. Voorlopig nog geen broedtaferelen, maar hopelijk wel een leuk verslagje over hoe 2 volwassen mannetjesvalken om zullen gaan met een heel jong popje. Heel lief hopelijk... ::)

Groetjes,

Barbara