29 maart 2024, 08:12:06

Nieuw thuis voor Izzy *Geregeld!*

Gestart door Ivy, 28 maart 2016, 11:56:45

« vorige - volgende »

Ivy

28 maart 2016, 11:56:45 Last Edit: 30 maart 2016, 21:36:20 by Lin
Heel lang over nagedacht maar uiteindelijk heb ik toch besloten om een nieuw huisje te zoeken voor mijn mooie Izzy. Izzy heb ik nu 1,5 jaar en ik heb haar gekocht nadat Nicky overleden was en haar mannetje Makker alleen achter bleef. Helaas kijkt Makker en ook mijn andere mannetjes niet naar Izzy en zij is in groep van 8 maar toch alleen. Ik hoop dat zij ergens terecht kan waar ze haar eitjes tot babies uit kan broeden want hier zit ze alleen op onbevruchte eitjes. Izzy is ongeveer 5 jaar oud, opaline witmasker. Verleden ken ik verder niet. Ze is niet super tam, maar stapt wel op en eet gerust uit je hand. Ze houdt alleen niet erg van om op de foto te gaan maar toch een poging gewaagd. Een valkje erbij is voor mij geen optie meer omdat ik vorige jaar ook een mensen baby erbij heb en die wil ook graag veel aandacht dus mijn groepje valkjes ga ik niet meer groter maken.
Ik heb hier geen haast mee, ze mag naar een huisje waar ik een goed gevoel over heb. Stuur me een pb als je interesse hebt. Izzy woont momenteel in Almere maar ik ben bereid om haar ook verder weg te brengen.
Ik zou het fijn vinden als ze ergens terecht kan waar ze een partner krijgt (het liefst in een groepje, dat is ze wel gewend) en waar ze wel regelmatig mag vliegen (hier zit ze de hele dag los in de vogelkamer).

Foto is niet super mooi maar ze vindt de camera en zelfs mijn telefoon eng :)





Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

keety

Wat een mooi plaatje!! Zou hem zo willen hebben maar zit helemaal in zeeland dusja beetje ver..

Ivy

Als je echt interesse heb dan valt er wat af te spreken. We gaan regelmatig naar Maassluis en dat is dan een stuk dichterbij.
Stuur me dan een PM...




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

*Esther*

28 maart 2016, 16:01:04 #4 Last Edit: 28 maart 2016, 16:02:46 by *Esther*
In mijn groep kom ik nog een popje te kort.
Evt mag je haar brengen, ze komt dan buiten.

gr Esther

keety

Doe jij maar een pm naar ivy, Esther! ;)

Ivy

Hier mag een slotje op, izzy gaat bij Esther wonen  :)




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)