Valkparkietenkwekerij Sephora (Linda en Rianne) - laatste jongen te koop

Gestart door Lin, 26 maart 2016, 22:12:41

« vorige - volgende »

coco-rico

Hoi, wat leuk om dit allemaal te lezen!
hoe gaat het met die ene die pijn had?
en 'homokoppel'? kan dat bij valkjes? nog nooit van gehoord  :laugh:

pita82

Nou aparte setjes vormen ze bij jou! Benieuwd wat het allemaal gaat worden.
Wat bedoel je met geen match in mutaties,komen er dan geen jongen of wat moet ik me daar bij voorstellen?
En de lutino,s albino,s (sky) zijn toch van koppel 1 ?
Groetjes

Lin

Ik ben vandaag even langs de arts gelopen en ik ga dinsdag even heen. Pijn lijkt wel goed te gaan nu. Alleen hij zit zo krom.Geen idee wat er nog aan gedaan kan worden.

Homo koppels komen vaker voor hoor. Maar het gebeurt niet vaak dat ze ook wat uitbroeden omdat de pop normaal in de nacht broed. Maar dat is toch gelukt er is een man die gewoon snachts broedde.

Koppel 6 had volgens mij 4 eieren.

En de cinnamon bont opaline witmasker (zie dat ik het woord witmasker in vorig bericht ben vergeten) heeft sinds vandaag een klein witmaskertje gekregen.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Qua mutaties is de wangkleur niet handig. Sky is van koppel 1.

Rianne

Ik kom ook weer even in de lucht!

Hier een foto van de 5 bonte dames, de geelwangen zijn al gereserveerd, de andere 3 nog niet. Het zijn een cinnamon bonte en 2 cinnamon opaline bonte.

Een handje dons, jongen van mijn bleekmasker/witmasker koppel.

En de jongen van df gezoomd x cinnamon, deze moeten allemaal ef gezoomd zijn.

pita82

Leuk Rianne foto ,s zijn altijd leuk.Gelukkig zien we jou wat vaker op fb.

Rianne

Dat gaat voor mij het handigst. Foto's hier plaatsen moet echt vanaf de laptop, en daar moet ik dan wel tijd voor hebben. :)

Lin

Hier ook even een korte update van mij (linda) met foto's van de andere jongen.