29 april 2024, 08:44:58

geelvleugel valkparkiet

Gestart door giovanni, 29 maart 2004, 18:05:00

« vorige - volgende »

Stijn dc

hoi

ja, engels is inderdaad veel lezen en dan leer je dat vanzelf. Schrijven lukt me wel vrij aardig ,mss ook omdat ik van het tweede middelbaar af twee, en nu drie uur engels per week krijg.

Darwin is volgens mij erg fascineren, alhoewel soms ook wel moeilijk. Daar hadden wij in de lagere school nog nooit van gehoord. Mss omdat we een katholieke schoo lwaren :) :D

SDC:D

Inger m

Hihi dat ken ik. Ik kom van een christelijke basisschool en daar kreeg ik dus de bijbelverhalen te horen. Het hele evolutieverhaal is daar bij mijn weten niet aan bod gekomen, dat kwam pas op de middelbare school met biologie.
Ik geloof dat op hele christelijke middelbare scholen het biologie boek wordt aangepast. Ze hebben het daar geloof ik niet zo op Darwin, erg he?

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Stijn dc

hoi

nee, niet echt denk ik. Vooral met die bewuste spotprent. ken je hem? Vier of vijf generaties later staat er onder :)

SDC:D

Stijn dc


Inger m

Hoi Stijn,
Bedankt! Hij is leuk! Al zou Darwin daar wel anders over denken...

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Stijn dc

hoi

ja, ik vond hem ook leuk. Voor de mensen die hem niet snappen, darwin probeert hier z'n evolutietheorie uit te leggen aan een aap, en daar spot men mee, omdat niemand hem geloofde, en dat ie hem nog beter aan een aap kan uitleggen, omdat ie ook beweerde dat mensen van de aap afstammen.

SDC:D