28 maart 2024, 13:17:10

Valkparkiet vermist

Gestart door AKU, 29 januari 2016, 21:56:16

« vorige - volgende »

AKU

Op vrijdagochtend 29-01-16 wist onze lutino valkparkiet Milo door de deur naar buiten te glippen. Na 3 rondjes tuin is hij door de storm meegenomen vanaf Zaandijk richting Wormer in de lijn naar Oosthuizen. Hij begint een beetje naar zijn naam Milo te luisteren. Hij is omstreeks 8 maanden en heeft nog een klein kaal plekje achter zijn kuif. Is niet geringd.  Hij doet feilloos het fluitje van de Whatsapp oproep na. Ook het liedje van de "dikke en dunne" kan hij fluiten. Is voor andere mensen nog niet tam, maar komt op je vinger als hij van (alleen) rechts benaderd wordt.
Is deze mooie lieve wit/gele valkparkiet bij u geland mail u mij dan a.u.b. wij missen hem heel erg.

Bosje

Je kan hem ook nog even in de facebook groep vermist zetten, daar zitten ook veel mensen uit Noord-Holland! https://www.facebook.com/groups/pris1958/

AKU

Hallo Bosje,

Hartelijk dank voor de tip. Mijn dochter zet het op de facebook account vermissing van Noord Holland. Geweldig hoe iedereen zo enthousiast en in zeer korte tijd zo'n groot netwerk aan het opzetten is. Ik ben iedereen zeer dankbaar en het doet ons erg goed en geeft ons veel steun. Nu maar hopen dat iemand hem vind.
Nogmaals dank.



 

Lin

Wat spijtig. Heel veel succes met zoeken.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Bosje