16 april 2024, 09:32:34

Kwekers jonge tamme Valkparkieten

Gestart door Sindicate, 24 januari 2016, 10:15:13

« vorige - volgende »

Sindicate

24 januari 2016, 10:15:13 Last Edit: 24 januari 2016, 10:48:41 by Sindicate
Beste forumleden,

Na lange afwezigheid heb ik dit forum er maar weer eens bij gepakt. Ik heb altijd een witmasker man gehad die ik wegens omstandigheden in de persoonlijke sfeer een nieuw thuis moest geven. Nu ik wat jaartjes verder ben en ik inmiddels gelukkig samenwoon, begint het "valkenvirus" toch weer de kop op te steken. Mijn vriendin en ik hebben dan ook besloten weer een of twee valkjes aan te schaffen.

Nu mijn probleem. Ik ben op zoek naar degelijke kwekers van jonge tamme Valkparkieten. Ik merk namelijk dat de kwekerslijst op deze website hopeloos out of date is. Er zijn er nog een aantal bij die actief zijn, maar de meeste zijn inmiddels gestopt. Kwekers zonder website durf ik niet te benaderen, omdat ik niet weet of ze nog actief valkjes kweken. Kan iemand mij in contact brengen met een goede en betrouwbare kweker? Liefst eentje die ook rond deze tijd nog actief is of evt een nestje heeft. Wij zijn best bereid te rijden. Zuid-Holland/Utrecht/Gelderland is daarbij wel de bovengrens, aangezien het anders te ver rijden wordt vanuit Tilburg. Belgiƫ is in principe ook geen probleem.

Ik hoop dat iemand ons kan helpen.
Bij voorbaat dank

Mvg,

Geert

carco

Ik ben bang dat er op het moment toch niet heel veel te vinden is.
Ken wel een aantal kwekers die nestjes hebben , maar dat zijn er niet veel.
Je mag me evt. wel een pb sturen.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Sindicate

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb je een pb gestuurd.

Rianne

Hallo Geert, op het forum deel "kweken" staat ook een lijst met kwekers. :)

Sindicate

Die had ik nog niet gezien. Bedankt voor de informatie. Heb inmiddels contact gekregen met een kweker die jongen heeft zitten van een paar dagen oud. Hier ga ik er een reserveren.  Ik houd de lijst zeker in de gaten mochten we er nog eentje bij gaan zetten.