25 april 2024, 22:23:46

Hopeloos...

Gestart door Anck, 27 maart 2004, 18:36:59

« vorige - volgende »

Anck

Ik praat ook de hele tijd tegen Azraël, en als ik niks te vertellen weet en ik zit tv te kijken ofzo ga ik aan hem vertellen wat ze op tv allemaal doen en zeggen enzo, dat vindt hij geweldig! Gaat ie helemaal met z'n kopje alle kanten op enzo, heel erg lief.
Ik heb nu de afgelopen week bijna elke dag een paar uur de kooi open gehad en hij gaat steeds in de opening zitten, dat vindt hij heel erg leuk,maar hij durft nog niet te vliegen. Hij durft ook nog steeds niet op m'n vinger te blijven zitten als ik die beweeg, maar hij wordt met de dag wel rustiger en minder bang.

Groetjes Noortje & Azraël.

Anck

Vandaag is er een soort wonder gebeurd! Ik had de kooi weer openstaan en Azraël zat de hele dag in de opening, en op een gegeven moment ging de bel, en daar schrok hij kennerlijk van en hij vloog ineens door de kamer. Hij ging op een kast zitten en ik heb hem even met rust gelaten totdat hij rustig was,en toen hield ik mijn hand voor hem en hij stapte er zo op. Dus ik ging heel langzaam richting de kooi lopen en hij bleef gewoon zitten! Toen heb ik hem weer teruggezet in de opening en daar zit hij nu weer. Ik kon dus ineens wel bewegen als hij op m'n hand zit!

Groetjes Noortje & Azraël.

Skippy

Hey Anck!

Leuk zeg dat dat ineens kan! Gefeliciteerd!!!

Rene

Hoi,

CitaatHa, wat leuk, ik wist niet dat dat tikken en op z'n kop hangen met de vleugels wijd typisch mannengedrag was. Mijn valkje doet dat ook en ik dacht al dat het een mannetje was, maar nu weet ik het helmaal zeker :)

Groetjes Diane

Tikken tegen de tralies schijnt inderdaad mannengedrag te zijn, maar dat op z'n kop hangen met de vleugels wijd doet het popje bij mij tegenwoordig iedere avond als het luikje van de kooi opengaat :D



Zoals je ziet zit ze goed in de veren :)

Groetjes,

-- Rene

Mandy

Wauw mooie foto ;D, is dat Casper? ::)

Bij mij doen ook veel poppen dat hoor, dus dat regeltje geldt niet, maar wel het met de snavel tegen iets trommelen en het met de vleugels wijd open paraderen, zo van kijk mij, ik ben de mooiste en knapste kerel! :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Rene

Hoi Mandy,

Ja dat is inderdaad Casper die daar op de kop hangt  :)

Ik was eerst bang dat de foto mislukt was omdat de flitser niet afging en hij daardoor erg donker uitviel, maar gelukkig kon de computer de helderheid nog wat verbeteren 8)

-- Rene

Kolkkie

Hoi,

Bij mij lijken ook alleen de popjes op de kop te gaan hangen, het mannetje heb ik dat nog nooit zien doen. Die trommelt met zijn snalvel doodleuk op mijn neus, en niet zo zachtjes ook  :D.

Is er mss verklaring voor dit soort gedrag van de popjes?

I.p.v. trommelen op de kop hangen  :D :D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006