28 maart 2024, 19:00:54

Bloedpen?

Gestart door Choco & Maestro, 27 december 2015, 11:58:06

« vorige - volgende »

Choco & Maestro

Hoi,

Ik had al eerder gepost over mijn nieuwe valkje die bloedde.
Ik dacht dat het gewoon een wondje was wat even moest genezen dus heb hem een paar dagen in het hok gelaten maar ik zie dat het toch weer open is gegaan. Allemaal bloed in de kooi en op de muur waar de kooi tegenaan staat. Ik denk dat het een bloedpen is maar het is erg moeilijk te zien. Ik zou hem moeten verwijderen dan maar hoe? En hoe kan ik dus zekerweten zien dat het een bloedpen is?
Ik ben best bezorgd en ik wil hem toch graag de kans geven om mij te leren kennen en te vliegen dus hulp is heel erg welkom!!
:D <3

Karincody

Sorry ik kan je niet helpen hiermee,maar wil
Je wel even heel veel sterkte wensen.
Hoop dat alles goed komt.

Lin

Ben je nu al geweest?  Zo nee dan graag even een foto.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Choco & Maestro

We hebben snel contact opgenomen met een goede kennis, die arts is en veel van vogels afweet, die heeft er goed naar gekeken maar geen bloedpen kunnen vinden. Z'n vleugel zit nog wel onder gedroogd bloed (hij wilt nog niet in een badje) maar het bloed niet meer. Vandaag heeft hij even gevlogen en dat gaat wel goed, nog wel even goed oppassen aangezien hij nog nieuw is en dus overal tegenaan vliegt. Gaat dus nu goed, mocht het toch ineens weer bloeden laat ik het snel weten!! In ieder geval allemaal bedankt voor de hulp.  ;)
:D <3

Lin

Gelukkig. Ik zou hem even in de kooi laten nog totdat het iets geheeld is. En als hij losvliegt straks doe dan even de gordijnen dicht dan gaat dat iig niet mis. Gaat het weer bloeden dan even wat bloem erop.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)