28 maart 2024, 15:40:22

Kuifje en Pluisje

Gestart door Valkenier Herman, 14 december 2015, 20:18:58

« vorige - volgende »

Valkenier Herman

@Lin Nee dat doen ze nog niet.

Het is vooral Pluisje die geluiden maakt, vooral als de zon naar binnen schijnt. Verder zijn ze steeds druk bezig de bank te verkennen, zo ook nu  :laugh:

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Valkenier Herman

@Lin Het zit nog op de grens, maar ze beginnen wel steeds meer aan de bank te plukken  ::)

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Valkenier Herman

Citaat van: Lin op 25 januari 2016, 20:32:05
Pas maar op
Kuifje moet ik nu regelmatig tot orde roepen omdat zij aan de bank zit te plukken.

Pluisje is duidelijk het mannetje, hij zit regelmatig te fluiten met de vleugels wijd. Kuifje maakt zo nu en dan weleens een geluidje maar fluit niet. Waaruit ik opmaak dat Kuifje een pop is. Precies andersom dan ik dacht bij het toekennen van de namen  :laugh:

Lin

Als je ze tegelijk roept maakt het niet uit.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Valkenier Herman

6 augustus 2019, 21:18:05 #21 Last Edit: 6 augustus 2019, 21:37:40 by Valkenier Herman
Ik zie dat het alweer meer dan twee jaar geleden is dat ik hier een bericht heb geplaatst. Dus hier maar weer eens een update van Kuifje en Pluisje.

Ruim een jaar geleden ben ik met ze verhuisd naar een nieuwe woning. Het was eerst wel even wennen voor ze, zo'n nieuwe omgeving. Maar inmiddels zijn ze hier helemaal thuis. Om te voorkomen dat ze het behang slopen heb ik wat sloopmateriaal op een vitrinekast voor ze gelegd. Op bijgaande foto zie je ze trots kijken nadat ze een doosje van wat extra beluchting hebben voorzien.

JeroenZ

Als je jouw behang wilt behouden, zul je waarschijnlijk regelmatig dozen aan moeten slepen vermoed ik  ;D

Valkenier Herman

Ik wilde hier weer eens een foto van Kuifje en Pluisje plaatsen. Maar zo te zien kun je geen foto's meer uploaden. @JeroenZ Ze hebben inderdaad al heel wat dozen gesloopt. Beter dat dan mijn behang :)