27 juni 2025, 14:13:44

Pop negeert man

Gestart door RemkoWijsbeek, 30 november 2015, 13:00:42

« vorige - volgende »

RemkoWijsbeek

Hallo leden!
Ik heb sinds 2 jaar een valkje (chico), hij is tam , kletst leuk , zit altijd bij je en houd ervan om lekker gekriebelt te worden , maar na anderhalf jaar begon hij toch wel aggresief te worden als hij te lang zn spiegelbeeld zag, als je dan in de buurt kwam vloog hij je aan.
Hij leek wat te missen , dus na anderhalf jaar besloten een valkje erbij te nemen( ik weet dat het beste was geweest om gelijk 2 te nemen) sinds een half jaar heb ik dus een popje erbij (sunny) deze is ook hartstikke tam en lief , alleen nu dus het probleem, ze reageert totaal niet op chico en ze is zelfs een beetje bang voor hem omdat als ze te dicht bij hem in de buurt komt , hij haar pikt.
Maar als ze aan de anderre kant van de binnenvoliere zit fluit hij constant naar haar en lief kletsen , ze momenteel ongeveer 6 a 7 maand oud , mijn vraag is dus : gaat ze nog reageren op hem, en word het een koppel of gebeurd dat niet. Ik hoor graag van jullie ! ( sorry voor het lange bericht)

Rianne

Ik denk dat als ze broeds wordt, ze hem wel op gaat zoeken. Zolang ze nog niet vechten hoef je geen maatregelen te nemen.

RemkoWijsbeek

Oke bedankt voor de info! Ze vechten zeker niet , ik wacht het nog even af tot ze broeds word !