28 maart 2024, 19:20:35

Kwetter Café

Gestart door Lin, 17 november 2015, 21:27:29

« vorige - volgende »

Vogelvrouwtje25

Nog even doorbijten dus

Lin

Ik heb nog wel valkparkieten die broeden maar die heb ik nepeieren gegeven. Ik heb dit jaar al erg veel jonge valkparkieten gehad. Heb er nog een paar die te koop nog gaan en op dit moment nog twee mannen te koop. Nog een week of vier en dan hoop ik alles verkocht te hebben. mijn voliere is trouwens wel helemaal nat, echt waardeloos liggen zelfs plassen.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Vogelvrouwtje25

Dit jaar nog heelmaal niks aan jong spul gehad dus we zullen zien wat er nog van komt
Het is wel wat laat in het jaar maar in geval van nood kunnen ze de schuur in

Leuk dat jij al wel zo veel jongen hebt gehad een goed jaar voor jou dus
Helaas voor jou heb ik er inmiddels twee dus voor mij geen vogeltje meer erbij

Lise van der Kruit

Half volgelopen volière gaat de komende tijd nog wel erger worden met al die orkaan resten die naar ons over waaien uit Amerika :").
Er wordt hier al flink gebaald dat ze niet meer lekker op het balkon kunnen bivakkeren. Zoveel protest verhalen (lees schreeuwen)
(hoi sorry ik ben nieuw)

Lin

Ik heb zand in de volière. Maar is zo modderig als je een ronde blokken inspectie wilt doen. Maar zal niet klagen hoor :P


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Vogelvrouwtje25

Dan maar investeren in een goed paar lieslaarzen  :laugh:

Lin

Wie doet er mee met de fotowedstrijd? Ik moet nog insturen.. Maar dat komt goed.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Op 2 november ben ik trotste moeder geworden van Marit. Inmiddels ben ik weer online op dit forum. Alles gaat nl goed hier.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Nogmaals gefeliciteerd lin. Met jullie dochter en wat een mooie naam heeft ze

Vogelvrouwtje25

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter fijn dat alles goed gaat ❤

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Ooooooo ik lees het nu pas Lin. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Marit. :) Geniet van deze tijd, voor je het weet ren je achter haar aan hihi.
Is Marit je eerste kindje?

Groetjes, Nel

Lin

Hoi Nel, Dank je wel. Nee mijn derde. Heb twee jongens van mei 2015 en mei 2014.  :D
Drukke boel dus met 3 kleintjes.



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Oooo wat leuk! Ik kreeg 3 kinderen binnen 3 1/2 jaar, komt ongeveer op hetzelfde neer. Schematisch te werk gaan, dan kom je een heel eind. En vergeet niet te genieten.

Lin

Gaat wel goed hoor, is idd soms even zoeken.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)