28 maart 2024, 20:47:22

Kwetter Café

Gestart door Lin, 17 november 2015, 21:27:29

« vorige - volgende »

Lin

Klinkt als een top vakantie dus.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Vogelvrouwtje25

[attachment id=0 msg=744748]

Hier een foto van het vakantie plezier er volgen er nog meer maar eerst eens proberen of dit lukt

Vogelvrouwtje25

8 september 2017, 19:27:52 #152 Last Edit: 8 september 2017, 19:30:18 by Vogelvrouwtje25
Eindelijk weet ik hoe het moet foto's verkleinen en plaatsen dus daar komen eindelijk de beloofde vakantiepret foto's  [attachment id=0 msg=744749][attachment id=1 msg=744749][attachment id=2 msg=744749][attachment id=3 msg=744749][attachment id=3 msg=744749][attachment id=3 msg=744749]

pita82

Vind het er toch wel heftig uitzien zo,n gewiekte vogel. :'(
Waarom heb je ze gewiekt?

Vogelvrouwtje25

Ze worden aleen in de zomer gewiekt als we op vakantie gaan ik hou ze graag bij me in de tuin
Ik vindt het gewoon prettiger dat als ik de hele dag in de tuin zit en ze zitten bij me dat ze dan niet ver weg kunnen vliegen
Ik heb het eerst met een tuigje geprobeerd maar daar werden ze helmaal gek van en de hele dag in een kooitje zijn ze niet gewend en vind ik ook niet diervriendelijk
Dus nu gewiekt en heel veel buiten met ze geweest
Zodra ik naar buiten ging gingen ze mee
Nu het weeer minder weer wordt en we weer thuis zijn laat ik het gewoon weer groeien en dan kunnen ze binnen als ze dat willen gewoon weer rondvliegen

Als het om een weekje vakantie zou gaan dan zeg ik ja niet nodig maar we staan er vanaf de voorjaarsvakantie tot de herfst
En in de caravan laten is ook geen optie want dat wordt in de zomer net een oven

En ja ik ben het met je eens het is niet fraai om te zien

Maar als ik moet kiezen voor de vogels tussen mooi of vrijheid dan ga ik toch voor het laaste

Lin

Er is van de week weer een gekortwiekte weggevlogen. Maar je bent nu wel genoeg gewaarschuwd  :D Het is wel een mooi duo zeg.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

pita82

Je weet het mooi te verwoorden.
Maar vrijheid? ja jou eigen vrijheid.
Een vogel zijn vleugels afnemen heeft niks met vrijheid voor de vogel te maken.

Lin

Laten we verder geen discussie houden. Ik denk dat we hier niet mee verder komen.

Iemand nog wat leuks te melden?

Onze kwekerij is alweer aan het einde van het kweekseizoen. Leuk is dat nou ook weer niet, maar we hebben dit jaar mooie jongen gekweekt!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Vogelvrouwtje25

Ja ik weet het lin ook geweekte kunnen wegvliegen en ja ik ben genoeg gewaarschuwd

Lin

Leuk gefeliciteerd! Ik ben nu 33 weken dus zal ook niet lang meer duren. Dus als jullie hier niks meer lezen van mij dan weten jullie waarom. Het zal dan ook sel wat rustiger op onze fb pagina zijn voor wie dat hier volgt.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

pita82

Wat leuk nieuws lin! Gefeliciteerd.

Vogelvrouwtje25

Wat leuk voor je Lin
Van harte gefeliciteerd met dit leuke nieuws

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Vogelvrouwtje25

We willen natuurlijk wel een foto hé als het zo ver is
Maar voorlopig mag het nog wel even blijven zitten

Lin

Dat komt wel goed hoor. Ja mag zeker nog wel even blijven zitten. Op naar de 40 weken.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)