28 april 2024, 00:59:21

Kwetter Café

Gestart door Lin, 17 november 2015, 21:27:29

« vorige - volgende »

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

We hebben al inzendingen binnen. :D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Lekker dat het mooie weer er aan komt!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

keety

Heerlijk!! Knapt een mens echt van op!! :D

Rianne

Nou inderdaad! Nu overdag nog wat meer zo'n ipv rond etenstijd  ;)

keety

Ja het is wat aan de late kant als het lekker wordt maar komt vast goed binnenkort :D

Rianne

Straks weer klagen dat het te heet is  ;)

Lin

Mij zal je niet horen!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

keety

haha mij ook niet, i love it!!  :laugh:

Rianne

Het viel hier gisteren wel mee. Mijn vader heeft bij ons in de achtertuin rode poon gerookt, heerlijk!

bobbie

Zal ik ook een duit in het zakje doen? ;)

Ik woon in de buurt van Rotterdam en daar was wel veel wateroverlast. Zelf heb ik er niet veel van meegekregen want we zijn net terug uit Spanje. Daar hebben we 2 maanden gezeten op de camping. Heerlijk. We hadden wel af en toe met jullie te doen hoor.

Ook gelijk maar van wal steken betreffende Facebook. Daar had ik me aangemeld, zat er sinds kort op dus bij de valkparkietenliefhebbers aangemeld waar veel oude bekenden van mij zitten (die hier trouwens ook zitten). Toen werd er een vriend van mij gehackt via facebook. Daarna heb ik me gelijk weer afgemeld bij Facebook dus daar ben ik niet meer te vinden.

Groetjes, Nel

Lin

Hoi Nel,

Nou wat een regen he! Hier in Wieringerwaard viel het gelukkig wel mee.

Valkparkietliefhebbers ben ik en Rianne afgegooid, we veroorzaakte onrust (!). Wij zitten nu op andere paginas meer tijd in te steken. Heb je zelf nog veel valkparkieten, want dat heb ik even gemist.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Citaat van: Lin op 26 juni 2016, 16:17:23
Hoi Nel,

Nou wat een regen he! Hier in Wieringerwaard viel het gelukkig wel mee.

Valkparkietliefhebbers ben ik en Rianne afgegooid, we veroorzaakte onrust (!). Wij zitten nu op andere paginas meer tijd in te steken. Heb je zelf nog veel valkparkieten, want dat heb ik even gemist.


Hoi Lin,

nee, ik nog maar 1 valkparkiet en een overbejaarde kanarie (18+). De valkparkiet is 10 jaar en aan 1 oog blind. Mijn papegaaien zijn ondertussen ook overleden. Eentje gepakt door een hond en de ander in moeten laten slapen, die was ziek.
De valkparkiet met 1 pootje (Yuki) is overleden, de valkparkiet die blind was, ook overleden (hersentumor). Een andere had een hartstilstand, viel zo van zijn stok. Weer een ander in moeten laten slapen etc etc. De opvangers die ik heb opgekalefaterd en na een bezoekje aan de vogelarts waren goedgekeurd, heb ik herplaatst zodat alleen de kneusjes nog overbleven. En helaas zijn die ondertussen allemaal hemelen.
Goldy, de valk die ik nu nog heb, is sinds een jaar hier. Kwam logeren en bloeide hier zo op, dat ie nooit meer is weg gegaan. Kwam al 8 jaar zijn kooi niet uit en nu elke dag. Hij geniet ervan.

Lin

Nou Nel wat een ellende heb je gehad. Maar die kneusjes hebben het wel goed bij je gehad. Maar het blijft verdrietig. Vang je nog steeds voor kortere periode valkparkieten op?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)