19 maart 2024, 08:47:57

Kwetter Café

Gestart door Lin, 17 november 2015, 21:27:29

« vorige - volgende »

Lin

Nee dat wordt te duur. :P

Vandaag maar even een warme chocolademelk. Wat is het weer koud!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Sanna

Hmmmm, lekker met een bakkie koffie rustig aan wakker worden, vogeltjes komen ook langzaamaan meer in beweging ;). Goedemorgen allemaal! Volgens mij is het vandaag weer om heerlijk binnen te blijven ;D.

valkparkiet80

Ja zeker weer om lekker binnen te blijven. Mijn valkjes zijn al een poosje wakker en zo gek als een deur. 1popje haar kont is haar de baas, Ze zit bij al me mannetjes te wachten tot ze haar bespringen ;D

de_vogelkamer

Inderdaad bar weer buiten! En toch vind ik dat stiekem ook wel iets gezelligs hebben ;) Heerlijk dat getik van de regen op de ramen, terwijl je zelf lekker warm binnen zit, genietend van een warm bakkie koffie.. lekker hoor!  :P

Vanmiddag ga ik denk de kerstboom maar weer eens uit de kast halen, die maakt het nòg gezelliger in huis  ;D ;D

Lin

Wat een weer zeg. Ik hoop dat de valkparkieten nu eens naar binnengaan in het nachthok. Ze waaien zowat van de stok af.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Geslaagd voor de cadeaus?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

keety

Goeiemorgen, ik ben alweer een tijdje niet op het forum geweest maar zo te zien is het weer gezellig druk  :)

Wat betreft de wind van een tijdje geleden, mijn glazen tafel werd opgepakt door de wind en op de grond gesmeten. Ik zag het gebeuren, wordt je niet echt blij van..


carco

Jeetje dat wil ik geloven.
Ben hier altijd bang voor de volières, maar tot nu toe gelukkig altijd goed gegaan.

groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Lin

Iedereen de kerstboom al staan? Wij nog niet!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Sanna

Zo mensen, hebben jullie de nieuwe forum-banner al bovenaan het forum zien staan? Met onze eigen valkjes!! :D

carco

Ja, hij is super!!

Groetjes: Caroline
Klik op het plaatje voor onze site!




keety

Ja de banner ziet er super uit!!
:D

Lin

Ik had nog gezocht naar een leuke kerstaan smiley om die tussen de standaard smiley lijst te krijgen. Helaas niet gelukt.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Ik wil een ieder graag leuke, fijne, gezellige, fantastische feestdagen toewensen.

Met ons gaat het allemaal weer wat beter. Spikey en Nezumi zingen nog om het hardst (15 en 16 jaar) en Yesil houdt het ook nog uit, hoewel hij wel veel veertjes verloren heeft. Hij is ruim 11 jaar nu, ons kleine grasje.
Azultje is vorig jaar overleden, maar is wel een 10 jaar oud geworden, voor een grasje wel te accepteren. Maar blijft altijd verdrietig als er eentje je ontvalt.

Ronald is twee keer ernstig ziek geweest, darmkanker en daarna Hodgkin. Maar gelukkig gaat het nu allemaal weer beter, hoewel hij veel restverschijnselen heeft van de chemo.
Met mij hetzelfde, druk op het werk en lekker thuis ontspannen met de birdies.
Vorig jaar veel ziek geweest (2 keer een nierbekkenontsteking). En dit jaar daar een flinke nasleep van.
Maar verder gaat het allemaal zijn gangetje.

Complimenten voor de site en nieuwe banner!! 8)

Lieve groetjes, Gerda

Rianne

Leuk om weer eens wat van je te horen Gerda! Heb me vaak afgevraagd hoe het met jou en je man gaat.
Bedankt voor de complimenten! Jullie ook gezellige dagen gewenst!