19 maart 2024, 03:40:33

Kwetter Café

Gestart door Lin, 17 november 2015, 21:27:29

« vorige - volgende »

Lin

Kwetter café is bij deze geopend!

Wat kan je hier verwachten? Eigenlijk alles wat je kwijt wilt. Uiteraard mag hier geen reclame gemaakt worden en willen we geen negatieve berichtgeving over personen/bedrijven hier zien. Dus praten over het slechte weer of bijv. leuke filmpjes laten zien dat kan hier wel!



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Sanna

17 november 2015, 21:59:33 #1 Last Edit: 17 november 2015, 22:13:31 by Sanna
Dan begin ik met een super leuk filmpje dat ik al honderden keren op Facebook langs heb zien komen, maar wat geweldig blijft. Enjoy!!



Groetjes, Sanna

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

carco

Gezellig weer een kwettercafé: hoop dat er veel gebruik gemaakt van gaat worden.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Lin

Ging wel goed, alleen de valkjes zaten nog wel in de buitenvoliere ipv het binnenhok. Had ze liever binnen gezien ipv aan het gaas.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Ik kon bijna de achterdeur niet meer open maken, de tuinmeubelen waren er tegenaan gewaaid.

Lin

Treinen reden natuurlijk ook weer op halve kracht..


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Sanna

Net Minions zitten kijken....




Rianne

Ik vind ze wel grappig maar ook niet alle dingen. Er zijn wel meerdere figuurtjes die uiteindelijk hun eigen film kregen. Shawn het schaap had bijv ook eerst een bijrol en nu een eigen tekenfilm.

Lin

Voor degene die wel eens in een café (mogen) komen, wat bestellen jullie dan? Ik bestel meestal een biertje  ;D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Vroeger altijd passoa met cola. Ook veel Boswandeling of bailey's gedronken. Tegenwoordig meestal Radler. Soms jillz of witte wijn.

carco

Bier en wijn zijn niet aan mij besteed: vind ik echt niet te drinken!
Als ik al wat sterks neem is het een Bacardi cola, maar dan ook maar 1 anders sta ik op mijn kop  :P

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Sanna

Ik neem meestal een rode wijn. En als ik nog moet rijden ga ik daarna over op spa rood. Een en ander het liefst begeleid door een bitter-garnituurtje... ;D ;D

Rianne

Ik heb wel eens gerookt maar nooit verslaafd aan geweest. Gelukkig!

Lin

Nou dan krijg je een Yogi van mij. Ik geef een rondje in het café hier!  ;D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)