29 april 2024, 16:08:04

Op straat

Gestart door mikael, 27 maart 2004, 01:08:22

« vorige - volgende »

Kolkkie

Hoi Q-N,

Ik heb op dit moment 2 vervoersbakjes. Dat heb ik om een aantal redenen gedaan.
Ten eerste, als ik lang onderweg ben met de valkjes en ze kunnen er niet uit, dan hebben ze allebei hun eigen stekje. Twee valkjes in een bakje is erg krap dan.

Ten tweede vanwege calamiteiten. Mocht er bijv. brand uitbreken dan heb ik voor dat moment voldoende ruimte om de valkjes mee te nemen.
Mijn kamervoliere staat op mijn slaapkamer, dus die kan ik niet 1,2,3 mee naar beneden nemen.
Dus mocht er wat gebeuren moeten ze dan met z'n 2en in een vervoersbakje.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Raikiri

Aha!..... vandaar.... hm... blijkbaar moet ik echt eens even bij mijn vader gaan jammeren... en 2 in zo'n bakkie zetten bij een lange reis is zeker rampzalig voor die beesjes

Groetjes Q-N

Cheers, Quynh & Raikiri~

Kolkkie

Hoi Q-N,

Die bakjes van mij zijn ong. 30 cm lang en iets van 15 cm breed (gokje).

Bovendien heb ik laatst een grote tas gekocht waar die 2 bakjes inkunnen. Dus lekker makkelijk mee te nemen.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Raikiri

Ah!! ok.... ik kan dan gelijk wel even in de dierenwinkel kijken.... oeps... Chrissy heeft een blafbui..

Groetjes Q-N

Cheers, Quynh & Raikiri~

Paul

Hoi Mariska,

Ik heb de valkjes van Henry hier zitten en die had er drie in dat bakje en dat ging best goed.
Als het maar voor even is maakt het niet uit je moet ze er geen dag in laten zitten natuurlijk.
Maar ze zaten rustig naast elkaar met zijn drieen dat viel me heel erg mee hoe dat ging :-)
In die lopers waar kwekers hun valkjes mee naar de tt of naar beurzen nemen hebben ze nog veel minder ruimte soms :-(
Dat met die brand had ik ook al bedacht maar ik zet ze dan snel allemaal in een of 2 grote kooien en kan ze dan ook in veiligheid brengen want met vervoersbakjes heb ik er dan 10 nodig en dat is lastig dragen he ;D

Groetjes, Paul

Marije

Hihi,
Volgens mij komt Mikael hier niet eens meer, en zitten we hier een btje tegen niemand te praten....
 :P :D :D :P
Groetjes,